środa, 16 maja 2018

Złoty eliksir młodości z AA



Witam :)

Będąc w Rossmannie trafiłam na liczne promocje dotyczące kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy.

Skuszona niezłą ofertą zakupiłam ten oto produkt:



Golden Ceramides

ZŁOTY ELIKSIR MŁODOŚCI - 15 ml

z

AA

GŁADKOŚĆ I NAWILŻENIE



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o biało złotej szacie graficznej.
Opakowanie dodtakowo zabezpieczone jest folią ochronną.




Wewnątrz kartonowego opakowania znajdziemy śliczny flakonik o pojemności 15ml



Konsystenja płynu jest dość lejąca i posiada liczne złote drobinki.




Flakonik wyposażony jest w pipetkę, która działa bez zarzutu.





Od producenta:


AA Golden Ceramides to kompleksowa pielęgnacja zainspirowana działaniem zabiegu sonoforezy kosmetycznej. Bogactwo składników aktywnych: ceramidów, złota kosmetycznego 24K, oligopeptydów i neomatrycy kwasu hialuronowego -  to prawdziwy luksusowy koktajl, który sprawia, że skóra odzyskuje wyjątkową gładkość i sprężystość. Podwyższona skuteczność pielęgnacyjna zapewnia inteligentny system lokalizowania uszkodzeń we włóknach kolagenowych, który uwalnia sekwencje składników aktywnych - w zależności od indywidualnych potrzeb skóry.
Działanie: 
24 K Złoto wspomagając naturalną syntezę kolagenum, zmniejsza widoczność zmarszczek, nadając skórze jedwabistą miękkość i gładkość.
Ceramidy stymulują procesy odnowy naskórka, intensywnie odżywiają i uelastyczniają skórę.
Kwas hialuronowy w połączeniu z witaminą E pobudzają regenerację naskórka i doskonale nawilżają, sprawiając, że skóra wygląda promiennie i młodo

Produtk przeznaczony do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
Zalecany dla wieku w przedziale 35 - 55 lat.

...


Opakowanie produktu bardzo mi się podoba. Jest estetyczne trwałe i ładnie wykonane.

Eliksir ze złotymi drobinkami, zamknięty w szklanym flakonie wygląda wprost obłędnie.

Konsystencja bardzo lejąca, wręcz wodnista.
Produkt dobrze się rozprowadza na skórze i szybko się wchłania.
Nałożony na skóre daje efekt nawilżenia i napięcia skóry.
Rzeczywiście skóra jest gładka i nawilżona.

Można stosować go pod krem (rano i/lub wieczorem) jednak sprawdza się równie dobrze samodzielnie.

Okres przydatności po otwarciu to 6 M - przy regularnych aplikacjach jesteśmy w stanie zużyć go już w przeciągu miesiąca czy dwóch.

Minusem są obecne w produkcie duże drobinki złotego brokatu.

Wydajność również pozostawia wiele do życzenia - przy regularnym stosowaniu produktu nie wystarczygo  na zbyt długo.

Cena - ok 40 zł. (ja kupiłam w promocji za 19 zł).
Za ten kosmetyk z pewnością nie zapłaciłabym 40 zł.

Lejąca konsystencja też wymaga wprawy i szybkiego aplikowania.



POLECAM !!!




Jest to u mnie pierwszy produkt tego typu, więc trochę ciężko mi się odnieść do jego działania.

Ogólnie cieszę się, że miałam okazję przetestować produkt z nieco wyższej (jak dla mnie) półki cenowej.

Warto wyhaczyć go na promocji, gdyż uważam, iż to serum nie jest warte swojej ceny regularnej.

Ze względu na obecność w produkcie sporej ilości złotych drobinek, stosowałam go na noc i tak też polecam go stosować. Skóra wchłonie składniki odżywcze przez noc, a rano myjąc się, pozbywamy się brokatu.

Słyszałam także, że produkt ten dobrze sprawdza się dodany do podkładu - uzyskujemy ładny efekt rozświetlenia skóry.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...