piątek, 1 września 2017

Woda perfumowana INNER CODE z ELODE




Witam :)

Lato dobiega końca, a ja chciałabym podzielić się z Wami opinią produktu, który kojarzy mi się z okresem właśnie lata.

W tym roku postawiłam na zapach 



INNER CODE - 100 ml
z
ELODE





Produkt kupujemy w kartonowym pudełku, który dodatkowo zabezpieczony jest folią.

Szata graficzna dość ciekawa i kojarzy mi się z wakacjami, z okresem typowo letnim...





Sam flakon z kolei jest bardzo skromny ale na swój sposób czarujący...





Niby zwykła kulka ale bardzo wygodnie się ją używało .... idealnie mieściła się w mojej dłoni.
Sam aplikator również działał bez zarzutu do samego końca...




Jak widać ja zapach już zdążyłam wykończyć dlatego myślę, że moja opinia będzie bardzo wiarygodna i poparta praktycznym użytkowaniem produktu.

W pełnej krasie produkt prezentuje się następująco:


Źródło



Od producenta:
To nowoczesny i stylowy zapach. Kombinacja piękna, elegancji i delikatności młodych i wyrafinowanych kobiet.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: pomarańcza, frezja, liczi
Nuta serca: nuty morskie, magnolia, irys, jaśmin, imbir, pieprz
Nuta bazy: bursztyn, piżmo



Moja ocena będzie dość krótka !

Co tu dużo mówić. Zapach bardzo mi się podoba. Jest delikatny, świeży i co najważniejsze lekki - nie duszący.

Idealnie sprawdza się w okresie letnim podczas upałów, ale i nie tylko.
Zapach bardzo trwały w stosunku do jego niewielkiej ceny (ja kupiłam go za ok 12 zł).
Flakon o pojemności 100 ml wystarcza na spory okres użytkowania. U mnie to całe 2 miesiące regularnego aplikowania - codziennie, dość sporą liczbę psiknięć :)

Gdyby nie fakt, iż posiadam w swojej kosmetyczce bardo wiele nowych zapachów do przetestowania, pewnie kupiłabym kolejne opakowanie.
Nie twierdzę, że tak się nie stanie kiedy moje zasoby nieco się uszczuplą :)

Z czystym sumieniem 



POLECAM !!!





Uważam, że warto zwrócić na ten produkt swoją uwagę, zwłaszcza jeśli któraż z Was lubi delikatne, ale ciekawe i oryginalne nuty zapachowe.




To już wszystko na dziś.
Dziękuję Wam za poświęcony czas
Pozdrawiam 
PaPa ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...