wtorek, 14 listopada 2017

SYNERGEN Puder w kompakcie




Witam :)


Już dawno na moim blogu nie było postu o produkcie z dziedziny kolorówki.

Tak się składa, że zazwyczaj kończą się szybko kosmetyki do pielęgnacji natomiast te do makijażu lubią wykańczać się wiekami ;p

Tak się jednak składa, że udało mi się sięgnąć dna w przypadku produktu, o którym pokrótce będzie poniżej...


SYNERGEN Puder w kompakcie 

KOLOR: 03

Produkt posiada klasyczne opakowanie, do którego dołączony jest aplikator w postaci gąbeczki oraz plastikowa osłonka.






Odcień jaki posiadałam 03 idealnie stapiał się z podkładem (głównie dream satin liquid z Maybelline odcień 30 SAND)





Kształt dołączonej gąbeczki w znacznym stopniu ułatwia aplikację produktu na twarz, choć osobiście stosowałam głównie do nakładania pędzel.







Od producenta:

Synergen puder w kompakcie został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Idealnie sprawdza się w drodze, pokrywa dokładnie niedoskonałości nie zamykając porów. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.


...


Produkt antybakteryjny !

Na wstępie zaznaczam, że nie posiadam cery trądzikowej jednak czasami pojawiają sie u mnie drobne niedoskonałości...

Nie to jednak skusiło mnie do zakupu tego produktu.

Kupiłam go głównie z myślą o stosowaniu na podkład w celu zmatowienia i utrwalenia makijażu.
Muszę przyznać, że sprawdził się on w tej roli znakomicie.

Dodatkowo tego typu produkty charakteryzują się sporą wydajnością, więc jak sie pewnie domyślacie puder ten posłyżył mi z dobrych kilka miesiecy.


Jedynym minusem jaki zauważyłam to OPAKOWANIE!
Bardzo nietrwałe i niestety nie przetrwało w dobrym stanie - mówiąc krótko wieczko odpadło od podstawy co trochę było uciążliwe jeśli chciałabym zabrać ze sobą ten produkt, np. do torebki.


POLECAM !!!





Z pewnością jest to produkt godny polecenia!

Jego niska cena i dobre działanie aż się proszą aby zagościł on w niejednej damskiej kosmetyczce.

Warto go przetestować na swojej skórze - niekoniecznie trądzikowej.

Myślę, że jeszcze nie jedną z Was zaskoczy działanie tego pudru.




Pozdrawiam 
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...