wtorek, 30 stycznia 2018

Trwałość koloru - szampon + odżywka z Be Beauty





Witam :)


Jakiś czas temu na moim blogu pojawił się post traktujący o szamponie i odżywce do włosów farbowanych z Be Beauty.

Dokładnie mówiąc miało to miejsce w sierpniu 2016 roku.




Wówczas produkty te wyglądały następująco:




W ciągu tego czasu szata graficzna nieco się zmieniła...



 ale działanie wciąż pozostaje bez zarzutu....

O szczegółach przeczytacie tutaj.



Od tamtej pory zdążyłam już zużyć kilka kosmetyków do włosów różnych marek.
Udało mi się też powrócić do wyżej wspomnianych produktów, z których jak już wspomniałam, bez zmian jestem zadowolona.



Szampon bardzo ładnie domywał włosy z wszelkich zabrudzeń (lakier, kurz, suchy szampon, itp.) i ładnie się przy tym pienił. Dodatkowym plusem jest miły zapach.

Odżywka także sprawdzała się u mnie świetnie. Włosy po jej zastosowaniu ładnie się rozczesywały. Nie zauważyłam też efektu puszenia się i elektryzowania.
Zapach odżywki jest nieco mniej przyjemny - bardziej chemiczny od zapachu szamponu, ale jej działanie jest mi to w stanie wynagrodzić :)


Produktów używałam jednocześnie. Są to moje już kolejne opakowania i z pewnością nie ostatnie !



< Muszę tutaj nadmienić, że swoich włosów nie oszczędzam jeśli chodzi o farbowanie i stosunkowo niewiele produktów jest w stanie nadać im ładny i zdrowy wygląd >



POLECAM !!!




Dzisiejszy post miał charakter przypominający.
Jak widać niektóre produkty mimo zachodzących zmian wciąż sprawdzają się dobrze i są godne polecenia...


To tyle na dziś

Pozdrawiam
PaPa :*





1 komentarz:

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...