piątek, 23 lutego 2018

BERRIES pasion - żel pod prysznic z Be Beauty




Witam :)


Nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam o tak banalnym produkcie, jakim jest żel pod prysznic...

Tym razem będąc w charakterystycznym i bardzo popularnym sklepie o wdzięcznej nazwie "Biedronka " padło na...




Kremowy żel pod prysznic - 400 ml
BERRIES passion
z

Be Beauty




Opakowanie zawiera zwyczajny dozownik w postaci otworu o średnicy ok. 5mm.
Samo wieczko bardzo szczelnie się zamyka, co w dużej mierze obniża ryzyko ulania tudzież wylania produktu w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych ;)




Od producenta:

Rozkoszuj się chwilą prawdziwej przyjemności z kremowym żelem pod prysznic Be Beauty Berries Passion. Aksamitny żel delikatnie myje i pielęgnuje ciało, a jego puszysta piana otula skórę, pozostawiając na niej niezwykły, subtelny zapach. Formuła żelu została wzbogacona w ekstrakt z owoców Acai, który wykazuje działanie odżywcze i przeciwstarzeniowe. Twoja skóra stanie się gładsza, bardziej elastyczna oraz odpowiednio nawilżona. Pozwól sobie na wyjątkową świeżość i właściwą pielęgnację swojego ciała dzień po dniu.


....

Produkt ten kupiłam bez większych rozmyślań. 

Wybrałam zapach borówkowy, bo jakoś najbardziej przypadł mi do gustu, z pośród oferowanych opcji.

Żel ten kupiłam z początkiem okresu zimowego i sięgnęłam jego denka.

Zapach tego produktu kojarzy mi się typowo z atmosferą zimową - nie wiem czy potrafiłabym korzystać z niego np. latem, ale myślę że to taka moja osobista fiksacja zapachowa.



Produkt rzeczywiście ładnie się pieni, o czym zapewniał producent.
Kąpiel nabiera wyjątkowej otoczki zapachowej i staje się przyjemniejsza.

Również skóra w dotyku wydaje się nawilżona,
a nie przesuszona.

Opakowanie proste, zgrabne i ładne.

Cena - niecałe 10 zł

Mały minus postawiłabym przy zapachu - stosunkowo chemiczny aczkolwiek dla mnie nadal ładny. Wiem jednak, że niektórzy są na tym punkcie wyczuleni. Tym osobom odradzam zakup tego żelu ;)


Ogólnie jednak mówiąc:

POLECAM !!!

Myślę również nad zakupem pozostałych wersji zapachowych...
Kiedy to się stanie, z pewnością pojawi się nowy wpis na blogu !

Dziękuję za uwagę
Pozdrawiam
PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...