piątek, 6 kwietnia 2018

Łagodzący tonik witaminowy GARNIER



Witam :)

Na moim blogu pojawiło się już kilka rencenzji produktów z GARNIER'a, m.in. szampony do włosów, farby do włosów, kremy do twarzy, antyperspiranty w kulce....


Tym razem postawiłam na kosmetyk trochę innego typu...




Łagodzący tonik witaminowy - 200 ml

z

GARNIER




Produkt posiada atomizer w postaci otworu o  średnicy ok 4 mm.
Wieczko zamyka się mocno (na klik) co daje komfort w przypadku konieczności transportowania produktu...




Od producenta:

CZY  ŁAGODZĄCY TONIK WITAMINOWY GARNIER ESSENTIALIS JEST STWORZONY DLA MNIE ?
Tak, jeśli poszukujesz produktu, który nie tylko oczyszcza i odświeża Twoją skórę, ale również ją łagodzi. 
JAK DZIAŁA?
Formuła wzbogacona w łagodzący ekstrakt kwiatowy jest bezzapachowa  oraz nie zawiera alkoholu i barwników. Uwalnia skórę od pozostałości zanieczyszczeń oraz sprawia, że skóra odzyskuje uczucie komfortu, staje się czysta, świeża i wzmocniona. 
JAK STOSOWAĆ?
Po wykonaniu demakijażu nanieść na skórę twarzy łagodzący tonik witaminowy zaw pomocą wacika. Pozostawić do naturalnego wyschnięcia.


...


Produkt przeznaczony do każdego tupu skóry.

Rzeczywiście oczyszcza z resztek zabrudzeń, odświeża i koi - tak jak zapewnia producent.

Produkt nie zawiera alkoholu za co ogromny plus.

Opakowanie bez udziwnień w niebieskiej kolorystyce.

Pojemność 200 ml wystarcza na całkiem fajny okres regularnego stosowania.

Kosztuje niewiele, bo ok. 10 zł




POLECAM !!!



Produkt niezły, ale nie wybitny. Puki co nie zachwycił mnie na tyle by przy nim pozostać na dłużej.

Opakowanie sięgneło dna, a moja ciekawość wobec nowości kosmetycznych doprowadziła mnie do zakupu kolejnego toniku.
Czy  jest to tonik z GARNIER'a?

Przekonacie się nienbawem :)


Pozdrawiam
Pa Pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...