wtorek, 13 sierpnia 2013

Kąpiel z Bielendą :)


Produkty do kąpieli nigdy nie wzbudzały u mnie jakiegoś szczególnego entuzjazmu.
No bo czego specjalnego można oczekiwać po zwykłym żelu pod prysznic?

Postanowiłam jednak, że na blogu umieszczać będę recenzję każdego przetestowanego przeze mnie produktu kosmetycznego...bez żadnych wyjątków! Dlatego poniżej przedstawiam Wam:

DWUFAZOWY OLEJEK DO KĄPIELI marki BIELENDA - 400g
Africa double-phase
figa & daktyl
nawilżenie + regeneracja



Po wstrząśnięciu produkt wygląda następująco:




Produkt zawiera BIO OLEJEK ARGANOWY - naturalne źródło gładkiej skóry!

Od producenta:
"Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki - zapewnia zmysłową i odprężającą kąpiel w delikatnej śmietankowej pianie. Twoja skóra odzyska niezwykłą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie. Egzotyczny ciepły i korzenny aromat olejku poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje energii."

Cechy na plus:
  • ciekawy orientalny zapach, który mnie osobiście odpręża :)
  • zastosowanie - plusem jest fakt, że olejek przeznaczony jest do kąpieli jak i pod prysznic;
  • świetnie sprawdza się w zimowe wieczory, po męczącym dniu;
  • olejek bardzo ładnie się pieni;
  • ładnie nawilża - po kąpieli nie odczuwam efektu napięcia skóry, które spowodowane jest wysuszeniem skóry (po niektórych żelach jestem zmuszona natychmiast nałożyć balsam, w tym przypadku nie ma takiego pośpiechu);
  • produkt jest wydajny;
Cechy na minus:
  • konsystencja wody - o ile w przypadku kąpieli w wannie nie widzę problemu o tyle pod prysznicem konieczne jest stosowanie olejku na gąbkę, a i tak można łatwo przesadzić z produktem :/

Czy kupiłabym ponownie? - Tak ale, że lubię nowości to raczej to nie nastąpi :)
Moja ocena (1-5) - 4 pkt


Niestety nie znam ceny tego olejku :( Jeżeli ktoś z Was wie za ile można go dostać, będę wdzięczna za pozostawienie takiej informacji w komentarzach :)

Pozdrawiam :)

PS. Wiedzę, że mam już ponad 500 odsłon na moim blogu, co mnie niezmiernie cieszy :D 
Oby tak dalej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...