czwartek, 16 kwietnia 2015

IDEAL GLOW z L'OREAL




Witam :)

Dawno na moim blogu nie było recenzji kosmetyków do demakijażu...

O ile dobrze pamiętam ostatni produkt jaki używałam do demakijażu twarzy to był tonik micelarny z EVELINE, z którego byłam bardzo zadowolona (recenzja).


Dziś recenzja dotyczy dwóch produktów:


1. Rozświetlające mleczko oczyszczające - 200 ml
2. Rozświetlający tonik oczyszczający - 200 ml
z
L'OREAL



Dozownik u obu produktów to zwykły otwór, który przypadku toniku się średnio sprawdza (trzeba uważać, bo łatwo można przelać)


Od producenta:

Kosmetyki oczyszczające L'OREAL PARIS IDEAL GLOW stworzone dla cery zmęczonej i pozbawionej blasku, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza.
Idealnie rozświetlona skóra - absolutnie się nie zgadzam 


1. Rozświetlające mleczko oczyszczające - 200 ml

Od producenta:
Mleczko o lekkiej konsystencji oczyszcza twarz i oczy z wszelkich śladów makijażu.
Przywraca blask i nawilża skórę. 


Cechy na plus:
  • opakowanie - szczelne, proste i eleganckie zarazem;
  •  zapach - lekki, świeży, delikatny i orzeźwiający (aż chce się użyć produktu);
  • konsystencja - lekko lejąca, łatwo daje się rozprowadzić na twarzy;
  • działanie - dobrze zmywa makijaż twarzy i oczu;
  • nie wysusza i nie podrażnia skóry twarzy;
  • daje lekkie nawilżenie;
  • nie zawiera barwników i parabenów;
  • produkt dostępny w większości sklepów;

Cechy na minus:
  • produkt piecze przy demakijażu okolic oczu;
  • z pewnością nie rozświetla skóry;
  • pozostawia lekko tłustą warstwę, którą nie tak łatwo zmyć z twarzy;
  • cena - ok 15 zł (w zależności od sklepu) - z pewnością znam lepsze, a tańsze kosmetyki;

Czy kupię ponownie? - Nie
Moja ocena (1-5) - 2 pkt






NIE POLECAM !!!




2. Rozświetlający tonik oczyszczający - 200 ml


Od producenta:

Przeźroczysty tonik usuwa wszelkie zanieczyszczenia i tonizuje skórę.

Cechy na plus:
  • opakowanie - szczelne, proste i eleganckie zarazem;
  • zapach - przyjemny i odświeżający;
  • działanie - produkt dość ładnie tonizuje i oczyszcza skórę z wszelkich pozostałości z jakimi nie poradziło sobie np. mleczko;
  • nie zawiera parabenów i barwników;
  • produkt dostępny w większości sklepów;
  • długo okres przydatności po otwarciu (aż 12 m-cy);

Cechy na minus:
  • zapach - po dłuższym użytkowaniu w zapachu bardzo wyczuwalny robi się alkohol, co jest mało przyjemne;
  • w składzie alkohol jest już zaraz na drugim miejscu;
  • nawet wydajny, gdyby nie wielki otwór przez który często dozowałam go więcej niż mogłam;
  • podczas nakładania wyczuwałam delikatne pieczenie, które na szczęście po chwili znikało;
  • nie zauważyłam żadnego rozświetlenia na skórze;
  • po zastosowaniu lepiej od razu nałożyć krem nawilżający, by nie przesuszyć sobie skóry;


Czy kupię ponownie? - Nie
Moja ocena (1-5) - 3 pkt.




NIE POLECAM !!!


Produkty zakupiłam więc zużyłam, ale z pewnością nie kupię ich już ponownie.

Można powiedzieć, że po raz kolejny przekonałam się, że nie zawsze to co z wyższej półki (bardziej markowe) musi być dobre.

Powyższe kosmetyki nie były złe. Radziły sobie z demakijażem i oczyszczaniem twarzy, jednak miałam już niejedno mleczko czy płyn micelarny i wiem, że na rynku dostępne są o wiele lepsze produkty.

To tyle na dziś:)

Dziękuję za uwagę

Pozdrawiam

 PaPa :*


Teraz już wiesz:
     Osobiście dużą wagę przywiązuję do opakowań kosmetyków. Ładny flakon, ciekawa butelka, elegancka tubka...to coś co zawsze przykuję moja uwagę i już wiem, że to chcę:) Czasem jednak cena produktu szybko sprowadza mnie na ziemię :(


1 komentarz:

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...