czwartek, 9 stycznia 2014

DREAM SATIN liquid - podkład Maybelline

Witam :)

Od kiedy rozpoczęłam moją przygodę z makijażem (a było to dość dawno temu) marzyłam o wielkiej kolekcji kosmetyków. Moim marzeniem, jednym z wielu, było posiadanie podkładu w buteleczce...takiego nieco z wyższej półki cenowej. Jako nastolatkę nie było mnie oczywiście stać na takie "luksusy". Zadowalałam się różnymi podkładami (głównie z Lirene). 

Moje marzenie spełniłam jakieś dwa lata temu. Tak dokładniej rzecz ujmując spełnił mi je mój chłopak (obecnie mąż :))

Po namyśle i konsultacji z panią z drogerii zdecydowałam się na podkład z MAYBELLINE 

DREAM SATIN 30 ml
liquid

MAYBELLIE NEW YORK
Kolor SAND 030

Podkład ten posiada wygodną w użyciu pompkę, co jest higieniczne.
Początkowo myślałam, że przy użytkowaniu znaczna część podkładu będzie zostawała na ściankach opakowania, co uniemożliwi mi śledzenie postępu zużycia. Wiązało by się to także z marnotrawstwem, czego nie znoszę...
Na szczęście nic takiego się nie dzieje :D 


Od producenta:
Nowy, zmysłowy podkład w płynie, wyjątkowe wykończenie makijażu: niewidoczne pory, satynowa skóra!
Formuła z pęcherzykami powietrza: lekkość musu w płynnym podkładzie. Luksusowa formuła, wyjątkowo lekka w dotyku!
Satynowe wykończenie, niewidoczne pory: efekt nieskazitelnej, niewiarygodnie gładkiej, subtelnie rozświetlonej skóry. 
Cechy na plus:

  • faktycznie pozostawia satynowe wykończenie; skóra jest gładka, miła w dotyku i lekko rozświetlona;
  • krycie średnie z tendencją do słabego;
  • dobrze się rozprowadza, ale dla efektu trzeba trochę z nim popracować, by wchłonął się jak należy;
  • daje się bez problemu zapudrować;
  • dopasowuje się do koloru skóry;
  • trwały, bo utrzymuje się na twarzy lekko z 8 h jak nie dłużej;
  • ładne, trwałe opakowanie z pompką;
  • widać postęp zużycia produktu;
  • cena (ok 50zł). 

Cechy na minus:
  • podkreśla suche skórki, np. w okolicy nosa;
  • mógłby mieć nieco lepsze krycie; nie polecam osobom z większymi problemami skóry !;

Czy kupiłabym ponownie - Tak
Moja ocena (1-5) - 4 pkt



Pewnie niektórzy z Was pomyślą, że mam śmieszne marzenia...a i owszem :D
Nie wstydzę się tego. Muszę przyznać, że nie jestem zbyt wymagająca i wybredna :)
Mam wiele małych marzeń, które z postępem czasu powolutku się spełniają...kto wie może kiedyś przyjdzie kolej i na te z wyższej półki :)

Pozdrawiam i życzę wszystkim, by i Wasze marzenia się spełniały !!!

:*



Odwiedzasz mojego bloga? Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :D Możesz to zrobić w 2 sposoby:
  • zostawiając komentarz lub
  • klikając w okienko "Podoba mi się" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o jakimś konkretnym produkcie? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje". 
Mile widziane także propozycje nie związane z kosmetykami :) Jestem otwarta na Wasze sugestie :D

5 komentarzy:

  1. Witam, niedawno wycofano ze sklepów ten podkład, orientujesz się może gdzie teraz go kupić? Podkład jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:) Nie słyszałam, że został on wycofany...szkoda. Miałam zamiar zakupić go ponownie, bo ostatnio mi się już skończył:/ Ja swój podkład kupiłam już jakiś czas temu w drogerii NATURA. Czy jest jeszcze dostępny? Niestety nie mam pojęcia:/

      Usuń
  2. ten podklad jest rewelacyjny...używałam różnych podkładow a ten jest najlepszy....szukam go ale widzialam go na inetrnecie,,,mozna go kupic poprzez str iperfumy.pl ale ja wciaz szukam go chodzac po sklepach:)))..polecam wsz-kim kobietow ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ten podklad jest rewelacyjny...używałam różnych podkładow a ten jest najlepszy....szukam go ale widzialam go na inetrnecie,,,mozna go kupic poprzez str iperfumy.pl ale ja wciaz szukam go chodzac po sklepach:)))..polecam wsz-kim kobietow ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...