wtorek, 24 marca 2015

wild WOMAN z Lucca Cipriano





Witam :)

Dawno na moim poście nie było recenzji perfum...

Postanowiłam to zmienić i tak oto dziś krótka recenzja namiętnie używanego przeze mnie ostatnio zapachu...


Woda perfumowana damska

wild WOMAN - 50 ml

Lucca Cipriano


Użytą kompozycję zapachową wyprodukowano we Francji !

...

Perfumy kupujemy w ładnym kartoniku, który dodatkowo zabezpieczony jest folią, co daje nam 100% pewność, że nikt przed nami produktu nie otwierał...


Również sam flakon prezentuje się bardzo ciekawie i kobieco...


Jedynym minusem jaki zauważyłam jest fakt, iż wieko perfum czasem się nie domyka.
 Myślę jednak, że miałam pecha i musiałam trafić na wybrakowany egzemplarz, ponieważ kiedyś już miałam zapach w bardzo podobnym flakonie (też z Biedronki) i tam wieko działało bez zarzutu... 



KRÓTKI OPIS:


               Perfumy posiadają ciekawy zapach - słodki, kwiatowy, ale nie jest on za ciężki. Z powodzeniem mogą być stosowane na dzień jak i na wyjścia okazjonalne ;)

               Produkt kosztował mnie 10 zł (całkiem poważnie!) i kupiłam go w Biedronce jakiś rok temu.

             Flakon o pojemności 50 ml wystarcza na ok. miesiąc do dwóch regularnego stosowania (co dziennie!).

            Zapach utrzymuje się na moim ciele ok 3 - 3,5 godz., natomiast na ubraniach wytrzymuje znacznie dłużej (z powodzeniem 8 h).

         Produktu używałam głównie w chłodniejsze dni jesieni, i w  cieplejsze dni zimy. Myślę, że z powodzeniem będę go używać również tej wiosny (ale w chłodniejsze okresy).

         Uważam, że zapach nie sprawdzi się latem !!!


Czy kupiłabym ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - Mocne 4 pkt.



POLECAM !!!

Moim zdaniem jest to produkt godny polecenia. 
Skuszona niską ceną (10 zł) kupiłam je bez zastanowienia już po pierwszym powąchaniu testera.

Używam tych perfum od jesieni ubiegłego roku, ale nie stosowałam ich co dziennie.
Moje zużycie tego produktu jak dotąd było niewielkie, ponieważ stosowałam je zamiennie z innymi zapachami, zależnie od pogody i własnego upodobania.

Dodatkowym plusem jest długi okres przydatności perfum ( 36 m-cy po otwarciu) - możemy stosować je okazjonalnie bez obaw, że minie im termin gwarancji :)

Od miesiąca stosuję je prawie co dziennie i niestety widać postęp zużycia (pozostało mi mniej niż połowa flakonu).

Z czystym sumieniem muszę powiedzieć, że jak za cenę 10 zł produkt spisuje się u mnie całkiem nieźle. 

Osobiście nie żałuję zakupu.

Polecam, zwłaszcza Paniom, które lubią słodkie i cięższe zapachy ;)



To już wszystko na dziś

Pozdrawiam i dziękuję za uwagę

PaPa :*



Teraz już wiesz:

      Gdybyście mogły zajrzeć do moich zbiorów kosmetycznych zobaczyłybyście tam niejeden flakon perfum. Mam ich na prawdę sporo, a moja kolekcja stale się powiększa. Czy ja je kiedyś zużyję ??? ;p



8 komentarzy:

  1. Piekny flakon, ciekawa jestem jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pozostane wierna moim ulubionym o ktorych pisalam ostatnio na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam swój ulubiony zapach, ale lubię mieć wybór i często sięgam po nowości zapachowe :)

      Usuń
  3. Nie lubię słodkich i ciężkich perfum, więc ten zapach mógłby nie wpaść w moje gusta :) Perfumek używam od dłuższego czasu tylko z FM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, że mógłby Ci się nie spodobać...w końcu każda z nas jest inna i to jest fajne :) Też miałam okazję mieć perfumy z FM i byłam z nich zadowolona ;)

      Usuń
  4. W jakim mieście kupujesz te perfumy? Ja w "swoich" biedronkach szukam ich od dwóch lat i nie mogę dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana ja je kupiłam już dosyć dawno, także nie wiem kiedy będą znów dostępne. O ile dobrze pamiętam to wyhaczyłam je w Biedronce w Opolu...

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...