środa, 5 sierpnia 2015

MARION - farba do włosów




Witam :)

Dawno już nie było na moim blogu wzmianki o farbie do włosów. 
To nie żebym nie farbowała tak długo włosów. Skądże znowu. 
Po prostu jak zwykle z czasem u mnie bywało różnie, a i w kolejce stało wiele innych produktów.

Dziś mała aktualizacja koloru moich włosów...

MARION
Natura Styl
Farba do włosów 

Kolor - 610 DEEP BLACK


 Opakowanie farby zawiera:

 1.  Farbę w saszetce - 40 ml
2. Utrwalacz w wygodnej butelce z aplikatorem - 40 ml
3. Rękawiczki



Od producenta:
  • Trwały efekt - nie do końca. Po kilku myciach kolor nieco się wypłukuje (zwłaszcza na moich rozjaśnianych końcach)
  • Doskonale pokrywa siwe włosy - zgadzam się w 100 %
  • Proteiny jedwabiu i keratyna chronią i odżywiają włosy - moje włosy po farbowaniu nie były nadto zniszczone;
Butelka z aplikatorem - łatwość i wygoda użycia - zgadzam się co do łatwości i wygody, jednak aplikator ma tak wielki otwór, że trzeba uważać przy nakładaniu, by nie przelać produktu. A może to konsystencja farby jest zbyt lejąca?

...

Cechy na plus:
  • w miarę prosta i szybka aplikacja produktu na włosy;
  • opakowanie zawiera butelkę z aplikatorem co ułatwia cały proces farbowania. Nie potrzeba żadnych kubków do wymieszania farby czy pędzelków do jej nakładania;
  • produkt nakłada się na lekko zwilżone włosy, czyli tak jak lubię;
  • farba bardzo ładnie  i jednakowo pokrywa włosy (nawet siwe) na całej ich długości;
  • wystarczy 30 min., by uzyskać zadowalający efekt;
  • prosta, czytelna i obrazkowa instrukcja obsługi , która umieszczona jest na saszetce z farbą (nie mamy dodatkowej karetki z instrukcją)
  • produkt dostępny w drogerii Natura;
  • cena - ok. 5 zł;


Cechy na minus:
  • konsystencja - produkt ma bardzo wodnistą konsystencję i trzeba uważać przy nakładaniu by farba nie chlapnęła nam np. na ubranie;
  • opakowanie nie zawiera odżywki do włosów;
  • farba spłukuje się z włosów w miarę ich mycia;

Czy kupię ponownie ? - Tak
Moja ocena (1-5) - 4 pkt




POLECAM  !!!


Ta farba jest moim drugim produktem z MARION. Pierwszym była odżywka do włosów (recenzja).
Oba te produkty pozytywnie mnie zaskoczyły i myślę, że MARION jeszcze nie raz u mnie zagości.


Efekt koloryzacji poniżej:




To tyle na dziś...


Pozdrawiam

PaPa :)







2 komentarze:

  1. Nigdy nie farbowałam włosów Marionem :) Jestem ciekawa jak blondy się spisują :) Fajnie, że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...