piątek, 27 maja 2016

ISANA MED UREA emulsja do ciała





Witam :)


Nie często na moim blogu pojawia się recenzja kosmetyków pielęgnacyjnych typu: balsam do ciała.


Aż wstyd się przyznać, ale jestem dość leniwa i z reguły zapominam balsamować ciało. W związku z tym balsam do ciała stoi u mnie wiekami nim w końcu uda mi się go zdenkować. 

Ostatnio jednak walczę z moim lenistwem i udało mi się wykończyć pewien produkt, który wywołał u mnie mieszane uczucia.

Mowa o 

UREA Emulsja do ciała - 250 ml
do bardzo suchej i szorstkiej skóry
z 5,5 % Urea

z

ISANA
MED





Produkt posiada klasyczny dozownik w postaci otworu ok 3 mm.
Samo zamknięcie jest bardzo szczelne.






Od producenta:
  • nie zawiera barwników
  • wygładza bardzo suchą skórę
Specjalna receptura emulsji do ciała ISANA MED UREA została dostosowana do potrzeb suchej, zmęczonej i szorstkiej skóry.Formuła z masłem shea, pantenolem i witamina E działa kojąco, zapobiega uczuciu napięcia i swędzeniu.Emulsja dostarcza skórze odprężenia i nawilżenia.

  • wysokie stężenie mocznika (urea)
  • odczuwalnie zmniejszona szorstkość
  • tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.



...

A teraz kilka słów i spostrzeżeń ode mnie...


Cechy na plus:
  • działanie - produkt rzeczywiście ma działanie nawilżające;
  • skóra po zastosowaniu była miękka i gładka w dotyku;
  • wydajność - wystarcza niewielka ilość balsamu by uzyskać zadowalające nawilżenie nawet w miejscach bardziej wysuszonych;
  • opakowanie praktyczne w użyciu;
  • szczelne zamknięcie;
  • konsystencjo dość rzadka i lejąca, co umożliwia wydobycie 99% produktu bez konieczności rozcinania butelki;
  • cena - ok 10 zł;

Cechy na minus:
  • zapach - niestety mocznik w tym produkcie jest bardzo wyczuwalny, co drażniło mnie na tyle mocno, iż raczej nie kupię tego balsamu ponowni.


Czy kupię ponoewnie? - Nie
Moja ocena (1-5) - 4 pkt




POLECAM / NIE POLECAM !!!



Produkt spełnia swoje zadanie i jest w tym na prawdę dobry...gdyby nie ten zapach...

Niestety dla mnie jest on nie do zaakceptowania. Dlatego nie polecam osobom, które cenią w kosmetykach tą cechę jaką jest ich zapach.

Jeśli komuś to nie robi problemu, gorąco polecam ten produkt.

Wybór pozostawiam Wam ;)




To tyle na dziś


Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...