poniedziałek, 11 września 2017

Nawilżający żel do golenia "Idealna gładkość" z AVON




Witam :)


Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco to wiecie, że moimi ulubieńcami do golenia są pianki z Isana. Więcej o nich znajdziecie tutaj
Nie wiem dlaczego ale ostatnio postanowiłam wypróbować czegoś nowego.
Padło na produkt z AVON.



skin
so
soft

Nawilżający żel do golenia - 150 ml
"Idealna gładkość"

z

AVON




Opakowanie posiada zwykły otwór, dość sporych rozmiarów jak na taka tubkę (ok. 8mm)




Poza tym opakowanie miękkie i wygodne w użyciu chociaż ze względu na spory otwór trzeba uważać przy dawkowaniu produktu - łatwo przesadzić z ilością.




Od producenta:

Luksusowy niebieski żel z łatwością rozprowadza się na skórze i pozostaje na niej do momentu golenia. Umożliwia niezwykle precyzyjne golenie, dzięki czemu zapewnia skórze jedwabistą gładkość. Wzbogacony olejkiem z nasion pianki łąkowej (Limnathes Alba), kompleksem nawilżającym i masłem shea.


Odpowiedni do stosowania na skórę nóg, pod pachami i okolice bikini. 
...



Produkt ten wybrałam z czystej ciekawości.
Moje pianki sięgały denka.
Pewnego razu przeglądając katalog AVON natrafiłam na ten żel. Obiecanki producenta brzmiały kusząco, a dodatkowym plusem był fakt, iż żel ten akurat był w promocji (kupiłam go za ok. 6 zł?)


Byłam bardzo ciekawa jego działania...
Niestety...
Produkt u mnie nie do końca się sprawdził.
Żel dość ładnie się rozprowadzał po skórze jednak szybko znikał i nie do końca było wiadomo które miejsca zostały już ogolone, a które nie.

Prawdą jest, że po zastosowaniu produktu skóra była gładka i ładnie nawilżona, jednak dla mnie to trochę za mało.
Nie mam też zastrzeżeń jeżeli chodzi o zapach. Żel bardzo ładnie pachnie - świeżo i delikatnie.

Minusem był również fakt, iż produkt ten bardzo szybko się wykańcza.
Pojemność 150 ml wystarczyła mi na zaledwie kilka aplikacji :(

Biorąc pod uwagę wszystkie jego zalety i wady, niestety ale



NIE POLECAM !!!



Swoje opakowanie już zużyłam i z pewnością nie kupię tego produktu ponownie!

Takim oto sposobem prym nadal u mnie wiodą pianki z ISANA :)



Pozdrawiam
PaPa ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...