piątek, 8 czerwca 2018

Fleurs Sensuelles z Bi - es



Witam :)


Wielkimi krokami zbliża się lato i cieplejszy okres.
Choć prawdę mówiąc już teraz mamy okazję delktować się słoneczkiem i wysoką temperaturą.


Prawdą też jest, że lubie w okresie cieplejszym zapachy, które nie są ciężkie i uciążliwe w "noszeniu".


Toteż chciałabym podzielić się z Wami recenzją perfum, które świetnie sprawdzają się u mnie w tych cieplejszych okresach...



Woda perfumowana damska 
Fleurs sensuelles - 100 ml

z

Bi - es



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu.
Jego szata graficzna jest bardzo kobieca i delikatna, a róże dopełniają kobiecego stylu





Wewnątrz kartonika znajdziemy jeszcze śliczniejszy flakonik z elementem kryształku Swarowskiego...





Od producenta:

Kwiatowo - orientalny zapach emanujący zmysłowym pięknem. Adresowany jest do osób energicznych, charyzmatycznych, a jednocześnie delikatnych i wrażliwych. 

Nuty zapachowe
Nuta głowy - bergamota, czarna porzeczka, morela
Nuta serca - dzika róża, piwonia, konwalia
Nuta bazy - białe drewno, kwiat wanilii (orchidea wanilia), piżmo.



...


Opakowanie bardzo ładne, kobiece.

Zapach bardzo ciekawy, kobiecy.
Świeży, lekki, bardzo intrygujący.
Jest na tyle zmysłowy, że nadaje się do stosowania zarówno na co dzień jak i w wieczorne wyjścia.

Jego trwałość nie jest powalająca, ale spokojnie te 4 - 5 godzin daje radę.

Pojemność 100 ml za niewielką kwotę (ok. 20 zł).


Minusy:
Flakon trochę nieporęczny w użytkowaniu.

Wieczko luźno mocowane - często spada, co jednak nie drażni mnie aż tak mocno.




POLECAM !!!





Zapach ten kupiłam okazyjnie w sklepie Biedronka.

Nie szukałam. Po prostu zobaczyłam śliczne opakowanie, powąchałam tester i nie mogłam nie kupić.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...