czwartek, 12 lipca 2018

SALON - Profesjonalny szampon z mleczkiem kokosowym i biotyną



Witam :)

Do pielęgnacji włosów używam różnych kosmetyków. Nie mam swojej ulubionej marki. Ciągle jestem w fazie poszukiwań i testów.

Ostatnio zużyłam szampon z Alterra sensitive JOJOBA & MIGDAŁY BIO (recenzja).

Zniechęcona do tamtej marki szukałam czegoś nowego no i znalazłam.



SALON

Profesjonalny szampon z mleczkiem kokosowym i biotyną zapobiega wypadanie włosów 
Stymuluje wzrost nowych

z

cece of sweden



Opakowanie o pojemności 1000 ml. Jest to na prawdę duża butla, która wystarcza na długo okres użytkowania




OD PRODUCENTA:

Szampon z mleczkiem kokosowym i biotyną zapobiegający wypadaniu włosów. Biotyna (witamina H) wzmacnia osłabione włosy, hamuje wzmożone wypadanie i pobudza wzrost nowych. Mleczko kokosowe odżywia, wygładza, dodaje blasku. Przywraca włosom miękkość i zdrowy wygląd.




...


Szampon bardzo ładnie myje włosy z wszelkich zabrudzeń.

Włosy po jego zastosowaniu są tak oczyszczone, że aż tępe w dotyku.

Konsystencja szamponu dość gęsta, nie spływa z włosów. 

Ładnie się pieni.

Szampon posiada przyjemny, delikatny zapach kokosa.

Minusem jest opakowanie - nie do końca trwałe. W połowie użytkowania oderwała mi się zatyczka z wieczka.
Poza tym produkt ciężko wylewa się na dłoń - wydaje mi się, że średnica otworu jest trochę za mała do konsystencji szamponu.

Nie zauważyłam także by po jego stosowaniu włosy przestały mi wypadać - nadal lecą z głowy jak nie wiem co.
Stosowanie tego szamponu wymusza używanie odżywek (przynajmniej w moim przypadku). W przeciwnym wypadku włosy będą splątane i szorstkie.



POLECAM / NIE POLECAM!!!



Produkt ten sięga u mnie dna.
Kupiłam go na promocji za 15 zł z czego bardzo się cieszę - nie sądzę by był on wart swojej ceny regularnej.

Szampon polecam tym, którzy szukają dobrego produktu do oczyszczenia włosów z zabrudzeń. Świetnie radzi sobie z lakierem, pianką oraz ze zwykłymi zanieczyszczeniami.

Nie polecam osobom, które nie lubią efektu tępych włosów i nie są zwolennikami odżywek - bez nich się nie obędzie.




Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...