środa, 10 lipca 2019

POWER - lakier do włosów z Be Beauty



Witam :)


Dziś kilka słów przypominających o produkcie nie drogim, a dobrym.

Chodzi o lakier do włosów z Be Beauty. O produkcie tym pisałam w ubiegłym roku. Dla ciekawych więcej tutaj.

Nie przedłużając przechodzę do rzeczy:



Lakier do włosów POWER

z
Be Beauty



Opakowanie skromne aczkolwiek ciekawe. Zaopatrzone w wbudowany atomizer, co jak dla mnie "super". Szybkie i proste użycie, a wieczko na pewno nam się nie zgubi 





Tak produkt ten wyglądał kiedyś:



 Tak  jego opakowanie wygląda dziś.



Pomimo, iż produkt ten zmienił swoje opakowanie, na szczęście nie zmienił swojego działania. Kosztuje w granicach 10 zł, a robi na prawdę swoje.
Więcej szczegółów znajdziecie w starszym poście Lakier Power - recenzja.

Nadal uważam, że produkt ten warty zainteresowania.




POLECAM !!!


Lakier do włosów zawsze stoi u mnie w pogotowiu. Nie używam go co dziennie więc wystarcza mi na długo. Nie jestem też przywiązana do jednego konkretnego, ale do tego z Be Power lubię wracać.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...