czwartek, 13 lutego 2020

Carnevale di VENEZIA - WENICE AQUA ITALIA



Witam :)


O marce VENICE AQUA ITALIA dowiedziałam się przypadkiem 
Odkryłam te zapachy i od razu postanowiłam zakupić ich kila różnych flakonów. I nie chodzi mi tutaj o to, że kupiłam kilka flakonów tego samego zapachu. Nie. 
Kupiłam kilka różnych wersji.

Pisałam już kiedyś o zapachach:

CARNEVALE di VENEZIA intense (recenzja)


Dziś kolejny zapach:


z

VENICE AQUA ITALIA



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o złotej szacie graficznej.



Wewnątrz opakowania znajduje się szklany flakonik o żółtym zabarwieniu.






Opis:
Kwiatowo-owocowa, pełna energii kompozycja roztaczająca wokół siebie pogodną aurę. Radosne nuty słodkiej pomarańczy połączone z różą i jaśminem emanują słoneczna aurą, która jest subtelnie równoważona białym bursztynem i piżmem.

 NUTY ZAPACHOWE:  
(Bergamotka, Brzoskwinia, Jaśmin, Lilia, Paczula, Piżmo, Pomarańcza, Róża)
Nuty głowy: bergamotka, słodka pomarańcza, brzoskwinia
Nuty serca: biała lilia, jaśmin, róża
Nuty bazy: paczula, biały bursztyn, piżmo

...

Perfumy zakupiłam po okazyjnej cenie ok. 10 zł.

Flakon solidnie wykonany, szklany. 
Atomizer działa bez zarzutu.

Zapach należy do kategorii słodkich, ciężkich. Nie jest no zapach, który spodoba się każdemu, ale trzeba przyznać, że jest bardzo intrygujący i niebanalny.
Idealnie sprawdza się u mnie w okresie zimowym. Latem może być za ciężki. 
 Flakon o pojemności 100 ml - duża pojemność więcej radości z zapachu.



POLECAM !!!






Zapach ten kupiłam pod wpływem impulsu, ale nie żałuję. Ta wersja zapachowa jest dużo lepsza od wersji Carnevale di Venezia Intense (niebieska wersja).









Na dziś to wszystko 
Pozdrawiam
PaPa :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...