piątek, 24 lipca 2020

Color Edition by Eveline Cosmetics


Dzień dobry :)

Lakiery do paznokci...W dobie, gdzie większość kobiet korzysta z usług kosmetyczki, klasyczne lakiery do paznokci odchodzą w niepamięć. Czy na pewno?

Osobiście bardzo podobają mi się paznokcie zrobione u kosmetyczki, ale raz nie mam na to czasu, dwa wiem, że jak raz się zacznie trzeba kontynuować wizyty w salonie.
To nie dla mnie. Dlatego sama dbam o swoje paznokcie. Wychodzi mi to raz lepiej, raz gorzej, aczkolwiek są momenty, w których moje paznokcie osiągają zadowalającą mnie długość i jakość.

Nie ukrywam też, że lubię mieć kolor na paznokciach ( zwłaszcza kiedy są długie).

O lakierach z Eveline pisałam już jakiś czas temu:

Lakier do paznokci Magic Vinyl (recenzja



Dziś słów kilka o nieco innym lakierze ale marka ta sama:


COLOR EDITION By Eveline Cosmetics - 5 ml



Z tej serii mam jeszcze 3 inne kolorki, które przestawione są poniżej...



Postawiłam na dwa kolorki NUDE. Jeden bardziej beżowy, drugi wpada w odcienie pudrowego różu. Neonowy róż ( mój faworyt) i  Neonowy fiolet.




Każdy lakier zawiera mięsisty i precyzyjny pędzelek, który szybko i łatwo aplikuje produkt na paznokcie.




...


Moim zdecydowanym ulubieńcem z tej serii jest kolorek różowy.

Lakier po nałożeniu daje lekki efekt neonowych paznokci.
Efekt ten szczególnie efektownie wygląda na dłoniach w okresie letnim. Od razu kojarzy się z wakacjami!
Dobrze wygląda przy opalonej skórze. 

Komponuje się z każdym strojem. 

Dodatkową zaletą jest funkcja FAST DRY!
Kolor szybko wysycha na paznokciach. Dosłownie w minutę. 
Dla perfekcyjnego pokrycia płytki paznokcia wystarcza 2 warstwy lakieru. Przy krótszych paznokciach spokojnie daje radę 1 warstwa.

Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi lakier ładnie i prosto rozprowadza się na paznokciach.

Kolejnym plusem jest fakt, że słoiczek posiada wewnątrz metalową kuleczkę. Dzięki temu przed każdym użyciem, potrząsając lakierem w dłoni, można szybko rozmieszać lakier do preferowanej konsystencji. To z kolei zapewnia precyzję przy nakładaniu. Lakier nie zaciąga się i nie pozostawia smug.

Po aplikacji, utrzymuje się na płytce paznokcia spokojnie do 4 dni bez żadnych odprysków.




POLECAM !!!


Lakiery zakupiłam w sieci sklepów Biedronka. Jeśli kiedyś znów na nie trafię z pewnością zakupię kolejne opakowanie tego kolorku. Niestety obecny słoiczek jest już na wykończeniu :(

...

Poniżej wrzucam kilka zdjęć lakieru na pazurkach:


Aktualnie jestem w fazie zapuszczania paznokci, a ich kondycja nie jest najlepsza niestety. 
Nie pomalowane często się łamią i rozdwajają. Mam też tendencję do dłubania przy skórkach. Mój sposób na to, to warstwa lakieru. Dzięki temu paznokcie są twardsze i bardziej wytrzymałe, a porost zdecydowanie szybszy. 



Jak  wspominałam jestem już bliska denka, nad czym bardzo ubolewam. Zużycie widoczne jest na zdjęciu poniżej.
To na prawdę rzadko się zdarza bym wykończyła lakier do paznokci - z reguły zasychają nim zdążę je wymalować.

Jeśli ktoś wie gdzie znajdę lakiery tej serii proszę o informację -  z chęcią dokupię kolejny słoiczek :) 



To tyle na dziś.
Pozdrawiam
Do następnego :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...