poniedziałek, 16 września 2013

Sensacje SENSIQUE i półbubelek

Witam serdecznie :)

Dzisiaj będzie o kosmetykach marki SENSIQUE. Zapewne każdy tą markę zna i wie, że nie jest ona droga, a jakość  niektórych kosmetyków jest na prawdę zaskakująca :)

Ja pokochałam 3 produkty:



PUDER ROZJAŚNIAJĄCY W PEREŁKACH nr 102
PUDER PRASOWANY MATUJĄCY nr 02
CIENIE DO POWIEK  głównie nr 224


Puder rozjaśniający w perełkach nr 102




Puder zawiera masło Shea, olejek Jojoba oraz wit. E.


Cechy na plus:
  • produkt nadaje cerze delikatne, naturalne rozświetlenie;
  • nie zawiera drobinek brokatu, co mnie bardzo cieszy;
  • cena (w granicach 10 zł);
  • bardzo wydajny (będę go używać chyba dożywotnio:))
Cechy na minus:
  • nietrwałe opakowanie - łatwo pęka (nie polecam zabierać tych perełek w częste podróże, bo pudełko może tego nie wytrzymać !)
  • jestem przekonana, że nie będę w stanie zużyć tego rozświetlacza przed upływem terminu gwarancji :/
Czy kupiłabym ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - 4,5 pkt (ze względu na opakowanie)


Puder prasowany matujący (ja mam w numerze 02).


Skład:


Cechy na plus:
  • na pewno działanie - produkt bardzo dobrze spełnia swoją rolę;
  • matowi skórę;
  • nie ciemnieje po nałożeniu;
  • odcień idealnie współgra z moją cerą;
  • można go nakładać pędzlem jak i gąbeczką (zauważyłam, że przy użyciu gąbeczki efekt jest lepszy i trwalszy);
  • prawie do samego końca nie kruszy się (miałam też puder z miss sporty  i tu już w połowie zużycia  miał on tendencje do kruszenia się);
  • produkt jest dość wydajny;
  • dość schludne i trwałe opakowanie;
  • cena (w granicach 10 zł);
Cechy na minus:
  • opakowanie nie zawiera aplikatora (gąbeczki);
  • opakowanie nie zawiera lusterka co może dla niektórych być minusem;
Czy kupiłabym ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - również 4,5 pkt 


Cienie do powiek

Uważam, że cienie z SENSIQUE są całkiem dobrej jakości w niskiej cenie i dużej pojemności. (4 g.) Ja długo szukałam cienia o ładnej, lekko węglowej czerni... no i znalazłam taki cień z SENSIQUE. Mam go już bardzo długo, więc opakowanie pozostawia wiele do życzenia...
 Mój kolor to 224.






















Cechy na plus:
  • łatwa aplikacja;
  • cienie dobrze się nakłada i rozciera;
  • dość mocna pigmentacja;
  • cena (ok 5zł)
  • cienie są bardzo wydajne i mają sporą pojemność;
  • są na prawdę trwałe a przy demakijażu nie stanowią problemu by je zmyć;
  • zawierają delikatne drobinki (dla niektórych może to stanowić minus, mi one nie przeszkadzają);
  • szeroki wybór kolorów;
Cechy na minus:
  • cienie mają tendencję do osypywania się przy nakładaniu;
Czy kupiłabym ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - 4,5 


No i na sam koniec chciałam jeszcze przedstawić Wam mój, można powiedzieć, w połowie trafiony zakup:

KOREKTOR 2 w 1  = półbubelek


Mamy tu, za cenę w granicach 10 zł, dostępne 2 produkty:

1. Camouflage touch - korektor na popękane naczynka - zielona strona
2. Bright eyes - rozświetlający korektor pod oczy - beżowa strona

W przypadku obu stron - ze względu na krótki aplikator duża część produktu zostanie zmarnowana, bo nie pójdzie jej wydobyć z opakowania.

Ad 1 . Korektor na popękane naczynka ma skutecznie maskować popękane naczynka i zaczerwienienia . Działa regenerująco. Zawiera wyciąg z kasztanowca, alatoninę i D-panthenol.

Moja ocena:
Korektor nie do końca maskuje zaczerwienia jednak zauważyłam, że na prawdę działa on regenerująco!  Nakładam go pod make up na niedoskonałości typu pryszcz, a kiedy robię demakijaż jestem mile zaskoczona efektem jaki znajduję w tym samym miejscu. Dlatego właśnie go lubię:)

Ad. 2 Jeśli chodzi o rozświetlający korektor pod oczy to                                     jest totalna klapa !!!

Moja ocena:
Produkt ma maskować i rozjaśniać cienie pod oczami oraz usuwać objawy zmęczenia - nie robi nic z tych rzeczy !!! 
Dodatkowo zupełnie nie nadaje się na aplikację pod oczy. Ma zbyt gęstą konsystencję. Jest widoczny po nałożeniu -  nie da się go skutecznie rozetrzeć. Ma tendencję do wałkowania.
Próbowałam nakładać go zarówno pod jak i na make-up - w obu przypadkach porażka....

NIE POLECAM !!!


Czy kupiłabym ponownie? - Absolutnie NIE
Moja ocena (1-5) - 0,5 (tylko ze względu na regenerujące działanie "zielonej strony" produktu)


Jakbym miała podsumować markę SENSIQUE powiedziałabym, że warto zatrzymać się przy tej szafie.
Można tu znaleźć na prawdę fajne perełki za niewielką cenę. Nie ukrywam jednak, że znajdują się tu również produkty totalnie nie warte nawet 1 grosza.
Wszystkie te produkty charakteryzuje niska trwałość opakowania. Bardzo szybko wycierają się również napisy.

Tego typu szafy polecam szczególnie osobom o ograniczonym budżecie...

Najlepiej sprawdzić je na sobie, bo kto nie przetestuje ten się nie przekona :)

Pozdrawiam serdecznie :)


Zapraszam do podawania propozycji tematycznych (zakładka "Propozycje")
oraz
do polubienia/komentowania postów :)

1 komentarz:

  1. puder rozswietlajacy bardzo mnie zaciekawil, zapewne gdyby mial lepsze opakwoanie to bylby drozszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...