piątek, 25 lipca 2014

30 faktów o mnie




Witam :)

W tym miesiącu minął rok odkąd zabrałam się za prowadzenie bloga. Było to dokładnie 3.07.2013. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. 
Pisanie postów sprawia mi wielką przyjemność. Mam nadzieję, że Wam daje przyjemność ich czytanie i że jakieś posty okazały się przydatne...


Z racji rocznicy bloga, oraz z racji tego, że sama lubię czytać posty o ich autorkach, postanowiłam przybliżyć Wam nieco moją osobę :) 

Dla zainteresowanych podaję 30 faktów o mnie:


  1. Mam 27 lat.
  2. Bloga założyłam z nudów będąc w II trymestrze ciąży;
  3. Od niedawna prowadzę kolejny blog http://ciazamija.blogspot.com/
  4. Od ponad roku jestem zamężna;
  5. Marzyłam o romantyku, a wyszłam raczej za pragmatyka;
  6. Mam córeczkę Martynę, która skończyła w tym miesiącu 9 m-cy;
  7. Uwielbiam kupować kosmetyki - te do makijażu jak i pielęgnacji (chyba jestem od tego uzależniona);
  8. Lubię filmy BOLLYWOOD;
  9. Relaksuję się przy robieniu na drutach lub szydełkowaniu;
  10. Nie lubię dostawać kwiatów, wolę coś praktycznego;
  11. Mam dwie siostry (starszą i młodszą) i jednego brata - starszego ;
  12. Marzę o własnym małym piesku, którego mogłabym sama wytresować, np.maltańczyku;
  13. Jestem bałaganiarą, ale lubię sprzątać;
  14. Kocham spać - byłabym świetnym leniwcem ;)
  15. Bardzo często podjadam - słodycze czy chipsy to coś co mogłabym jeść i jeść;
  16. Frytków z McDonalds na pewno nie odmówię;
  17. Wolę prawdę od kłamstwa - nawet tą bolesną;
  18. Nigdy nie leciałam samolotem;
  19. Zazdroszczę ludziom wielu rzeczy, na które sama raczej bym się nie zdecydowała;
  20. Nie ma mnie na facebook'u;
  21. Mam kilka kompleksów - dotyczą one m.in mojego biustu;
  22. Bywam empatyczna;
  23. Nie lubię załatwiać spraw przez telefon - wolę kontakt wzrokowy;
  24. W nowym towarzystwie jestem raczej zdystansowaną obserwatorką, niż czynną rozmówczynią;
  25. Moja mama jest też moją przyjaciółką - mogę z nią porozmawiać o wszystkim;
  26. Jeśli ktoś mnie skrzywdzi potrafię długo chować urazę;
  27. Kiedy jestem zła/wściekła uspokaja mnie muzyka (house/Rock)
  28. W gimnazjum miałam kontuzję kolana, która dokucza mi po dziś dzień;
  29. Nie żałuję w życiu żadnej podjętej decyzji, bo bez nich nie miałabym tego co mam;
  30. Staram się być zawsze szczęśliwa - choć czasem bywa ciężko;



To tyle o mnie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...