poniedziałek, 23 marca 2015

Podstawa pielęgnacji - Kremowy peeling złuszczający




Witam :)

Dziś przed Wami kolejny produkt pielęgnacyjny, przeznaczony tym razem nie do włosów, a do twarzy...

Bez zbędnych słów zapraszam do dalszej lektury :)


Kremowy peeling złuszczający - 150 ml
z
GARNIER'a


Skóra normalna i mieszana


Produkt posiada standardowy dozownik w postaci otworu...



Cechy na plus:
  • działanie - produkt dobrze oczyszcza i odświeża skórę;
  • przyjemny, świeży zapach;
  • konsystencja - gęsta kremowa, z mikrocząsteczkami;
  • produkt nie spływa z dłoni i ze skóry twarzy podczas nakładania;
  • dobrze się rozprowadza na twarzy;
  • nie wysusza skóry, a wręcz odwrotnie - ładnie nawilża;
  • opakowanie - poręczne i praktyczne, wyposażone w szczelne zamknięcie 
  • cena - ok. 10 zł;

Cechy na minus:
  • produkt wymaga cierpliwości przy jego spłukiwaniu; trzeba uważać by nie dostał się do oczu, a zwłaszcza jego drobinki;
  • jak dla mnie lekko za mocny - wolałabym  aby peeling posiadał nieco delikatniejsze drobinki;


Czy kupię ponownie? - szczerze mówiąc nie wiem ;/
Moja ocena (1-5) - mocne 4 pkt



Konsystencja produktu:




POLECAM / NIE POLECAM !!!



Jestem już na finiszu użytkowania tego produktu i muszę szczerze przyznać, że peeling ten nie powalił mnie na kolana...
Używałam go dość regularnie (2-3 razy w tygodniu).

Co prawda skóra twarzy była ładnie oczyszczona i nawilżona jednak zauważyłam, że produkt jest nieco za mocny dla mnie. Wolałabym coś z mniejszym tarciem mechanicznym.

Nie mówię, że to zły produkt, bo tak nie jest.

Polecam osobom, które chcą peelingu o dość mocnym działaniu złuszczającym.


To tyle na dziś


Pozdrawiam i do następnego...

PaPa :*



Teraz już wiesz:
     Jeszcze rok temu do oczyszczania twarzy używałam zwykłego mydła. Wiem, nie było to dobre rozwiązanie, ale na szczęście w porę zmieniłam swoje nawyki, bo przecież nie jestem jeszcze taka stara :)
     Obecnie do higieny twarzy używam produktów ściśle to tego przeznaczonych...i jestem z tego faktu bardzo zadowolona :D




2 komentarze:

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...