środa, 29 kwietnia 2015

Suddenly MADAME GLAMOUR ;)




Witam :)

Dziś będzie recenzja dwóch produktów przeznaczonych do pielęgnacji naszego ciała. Zakupiłam je jakiś czas temu w nietypowym jak dla mnie miejscu bo w sklepie Lidl :) 

Oba produkty stanowią ekskluzywny dodatek do słynnego zapachu perfum tego producenta!
Zapach ten uchodzi za podróbkę Coco Mademoiselle z Chanel.
Osobiście perfum nie posiadam, ale jak najbardziej zachęcam do dalszej lektury...zwłaszcza kobiety, którym zapach ten nie jest obcy. 



Suddenly 

MADAME GLAMOUR

BODY LOTION & SHOWER GEL - 200 ml



Produkt kupiłam w zwykłym mało ciekawym kartonowym pudełku.

W środku znalazłam dwie identyczne tubki o pojemności 200 ml każda.
Opakowania produktów od razu przykuły moją uwagę swoją prostotą i elegancją zarazem.



Lotion do ciała

Cechy na plus:

  •  zapach - wydaje mi się, że produkt jest perfumowany, a sam zapach jest bardzo ciekawy, rzadko spotykany i tajemniczy;
  • działanie - lotion bardzo ładnie nawilża skórę naszego ciała;
  • konsystencja - nie za gęsta i nie za rzadka, jak dla mnie ok;

Cechy na minus:
  • działanie - efekt nawilżenia skóry nie utrzymuje się zbyt długo na ciele. Po nałożeniu wieczorem, rano skóra wymaga ponownego nawilżenia;
  • pojemność 200 ml nie wystarcza na długo  (ok. miesiąc regularnego użytkowania);;
  • dostępność - wydaje mi się, że to był produkt sezonowy, którego niestety już nie można zdobyć...a może się mylę?


Czy kupiłabym ponownie? - Myślę, że tak
Moja ocena (1-5) - 4 pkt!






Żel pod prysznic:




Cechy na plus:

  • produkt spełnia swoją rolę i ładnie się przy tym pieni;
  • ciekawy i zmysłowy zapach żelu towarzyszy nam przez całą kąpiel;
  • konsystencja miodu pozwala na łatwą i szybka aplikację produktu (osobiście stosowałam żel na gąbkę, przy użyciu jedynie rąk może się nie sprawdzić);

Cechy na minus:
  • dostępność - wydaje mi się, że to był produkt sezonowy, którego niestety już nie można zdobyć...a może się mylę?
  • wydajność - produkt o pojemności 200 ml bardzo szybko się zużywa (ok. miesiąc regularnego użytkowania);







Czy kupiłabym ponownie? - Myślę, że tak
Moja ocena (1-5) - 4 pkt!




POLECAM / NIE POLECAM !!!



Powiem tak...

kto jest ciekawy nowości i będzie miał możliwość zakupu tego produktu, to uważam, że powinien to zrobić, tym bardziej,że oba produkty kosztowały mnie jakoś 16 zł.

Polecam głównie osobom, które lubią perfumowane produkty do pielęgnacji, a już na pewno tym kobietom, które polubiły się z perfumami Suddenly Madame Glamour.
Przedstawiony w poście zestaw (żel i lotion) będą stanowić ich świetne uzupełnienie !
Same też sprawdzają się całkiem nieźle.
Jestem zadowolona i nie żałuję dokonanego zakupu.


Niestety na opakowaniu nie ma żadnych szczegółowych informacji o produktach :(


To tyle na dziś.

Pozdrawiam 

PaPa :*




Teraz już wiesz: 
      Zestawy kosmetyków są przeze mnie jak najbardziej pożądane i wypatrywane. Lubię używać jednocześnie jednej serii kosmetyków do pielęgnacji, bo wtedy najlepiej sprawdzić można ich działanie. Niestety bardzo rzadko mi się to udaję :( 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...