piątek, 13 listopada 2015

fresh HYDRATION - Rozświetlający krem do rąk



Witam :)


O ile dobrze pamiętam jeszcze nigdy na moim blogu nie było recenzji kosmetyku przeznaczonego do pielęgnacji dłoni.
Dziś to się zmieni, bo właśnie przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk, o którym słów kilka poniżej...



Rozświetlający krem do rąk z wyciągami z cytryny i ogórka

fresh HYDRATION - 100 ml

AVON



Opakowanie produktu to klasyczna tubka z nakrętką...


Sam otwór jest niewielkich rozmiarów (ok. 4 ml), jednak mimo to dość lejąca konsystencja kremu sprawia, że czasem łatwo przesadzić z ilością aplikowanego produktu.



Od producenta:
Nawilżająca formuła pomaga rozświetlić skórę dłoni i wyrównać jej koloryt.  - formuła z pewnością ma właściwości nawilżające, nie zauważyłam jednak wspomnianego rozświetlenia...

...


Cechy na plus:
  • działanie - krem bardzo ładnie nawilża dłonie;
  • zapach - przyjemny, delikatny, odświeżający;
  • pojemność 100 ml wystarczyła mi na prawdę na długi okres użytkowania;
  • konsystencja - nie tłusta, lekko lejąca;
  • zauważyłam ładne wyrównanie kolorytu skóry moich dłoni;
  • krem szybko się wchłania i nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy;


Cechy na minus:
  • opakowanie/ otwór - opakowanie produktu jest tak zaprojektowane, że może stać na wieczku jednak to powoduje iż po odkręceniu tubki automatycznie krem wydobywa się na zewnątrz bez konieczności naszej interwencji. W związku z powyższym bardzo łatwo przesadzić z ilością kremu;
  • nie zauważyłam obiecanego przez producenta rozświetlenia skóry, jednak mimo to krem działa;

Czy kupię ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - 4,5 pkt (odbieram 0,5 pkt za trochę prymitywny i nie przemyślany dozownik)



POLECAM !!!


Muszę przyznać, że należę do osób, które nie są systematyczne w pielęgnacji dłoni.

Choć zawsze posiadam w swojej kosmetyczce krem do rąk to bardzo rzadko pamiętam by go użyć.

Dotychczas każdy stosowany krem wymagał lekkiej cierpliwości nim ładnie się wchłonął i był niewyczuwalny na dłoni.

W przypadku tego produktu bardzo pozytywnie się zaskoczyłam.
Krem dobrze nawilżał moje dłonie i bardzo szybko się wchłaniał pozostawiając na rękach delikatny świeży zapach cytryny i ogórka. Jest to u mnie pierwszy produkt tego typu, który udało mi się wykończyć i o którym nie zapominałam. A samo jego stosowanie sprawiało mi przyjemność.

Uważam, że produkt jest godny uwagi i polecenia !




To tyle na dziś.

Dziękuję za poświęcony czas.

Pozdrawiam
PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...