niedziela, 14 lutego 2016

Odżywka do ust z AVON - efekt powiększenia




Witam :)

Produkt o którym mowa zakupiłam jakiś czas temu.
Skusiła mnie do zakupu promocja i design produktu.
Prawdę powiedziawszy nie spodziewałam się wielkich efektów, ale działanie pomadki mnie trochę rozczarowało...



Odżywka do ust - efekt powiększenia

z
AVON


Pomadka ma bardzo eleganckie  i stylowe opakowanie z grawerem "AVON".
Myślę, że każda kobieta zwróci na takie szczegóły uwagę i ceni elegancję tego typu kosmetyków...



Pomadka ma kolor pudrowego różu na ustach pozostawia lekko różowawe zabarwienie...



Niestety w trakcie użytkowania zauważyłam, że lubi się nadłamywać i ocierać o  ścianki opakowania.
Na mojej pomadce powstały widoczne "otarcia" czego nie znoszę...






Od producenta:

Formuła z retinolem, kolagenem i witaminami wygładza usta i nadaje im pełniejszy wygląd. Pielęgnuje i nawilża usta przez cały dzień - z czym zupełnie się nie zgadzam. Dzięki SPF  chroni przed słońcem - za co wielki "+".

...


Cechy na plus:

  • opakowanie - eleganckie i kobiece;
  • zaraz po nałożeniu usta są ładnie nawilżone;
  • pomadka nadaje im delikatny odcień różu, co może być świetną alternatywą dla pomadki kolorowej, np. dla dziewczyn ceniących naturalny efekt makijażu;
  • przyjemny zapach;

Cechy na minus:
  • działanie - pomadka nie daje żadnego efektu powiększenia ust;
  • tak dobre nawilżenie zaraz po nałożeniu pomadki znika już po kilku minutach - konieczne jest kilkakrotne nakładanie produktu w ciągu dnia;
  • produkt ściera się z ust i zbiera w kącikach;
  • w cieplejsze dni lubi się podtapiać i kruszyć;
  • nie polecam nosić ją latem ze sobą w torebce - może się "rozjechać";
  • cena 25 zł - wg mnie zdecydowanie za drogo biorąc pod uwagę jej działanie;


Czy kupiłabym ponownie? - Nie
Moja ocena (1-5) - 2 pkt



NIE POLECAM !!!


Produkt nie warty polecenia. 

Pomadka pięknie wygląda i nic poza tym.
Kupiłam ja po promocji za ok 7 zł, więc nie mam wielkiego żalu ale z pewnością nie skuszę się ponownie na jej nabycia.

Absolutnie nie nawilża ust!

Zdecydowanie odradzam osobom, które mają problem ze spierzchniętymi ustami - ta pomadka na pewno nie rozwiąże Waszego problemu.

Jej największym i chyba jedynym atutem jest tak naprawdę jej opakowanie.


To tyle na dziś

Dziękuję za poświęcony mi czas.

Pozdrawiam i do następnego

PaPa ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...