poniedziałek, 20 listopada 2017

Decade Donna - woda perfumowana




" Make your date with the world of parfum fasion"



Witam :)


Perfumy to chyba jedna z ulubionych dziedzin kosmetycznych ...UWIELBIAM !


Mam na prawdę spory zasób zapachów, z czego, nie ukrywam, bardzo się cieszę :)

Jak już kiedyś na swoim blogu wspominałam lubię klasyfikować zapachy wg pór roku.
Nie każdy zapach jest dla mnie odpowiedni latem czy zimą. Konkretna nuta zapachowa może mnie urzekać w jednej porze roku, w innej zaś wręcz odwrotnie...

Idąc tym tropem, chciałabym podzielić się z Wami opinią zapachu, który idealnie spdrawdza się u mnie w okresie jesiennym...




Woda perfumowana

Decade Donna - 100 ml






Produkt kupujemy zapakowany w kartonowe pudełko, które dodatkowo zabezpieczone jest folią....




W środku znajdziemy śliczny flakon, który przypomina mi jabłko z okresu późnej jesieni (być może taki właśnie był zamysł producentów ? )





Sam aplikator działa płynnie, bez zarzutu.

Flakon zamykany dużym, przeźroczystym wieczkiem z plastiku....



KRÓTKI OPIS


Bardzo ciekawa nuta zapachowa !

Jest to ciepły, nie duszący zapach, który sprawdza się zarówno na dzień jak i na wieczorne wyjścia.
Nietuzinkowy, zmysłowy, ciepły ale nie przesadzony.
Fajnie bo dojrzewa on w miarę noszenia.
Jest to dla mnie zapach, który idealnia wtapia się w klimat naszej Polskiej Złotej Jesieni :)

Pojemność 100 ml dostępna za 19.99 zł.


Opakowanie bardzo ciekawe i wygodne w użyciu, choć jakość wykonania nie jest idealna...ale nie oszukujmy się. Za kwotę 22 zł i tak jest nieźle.




POLECAM !!!





Jeśli tak jak ja kochasz perfumy  i nie boisz się zaryzykować to zachęcam do tego zapachu.
Być może i Tobie przypadnie on do gustu...





To wszystko na dziś
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...