poniedziałek, 4 grudnia 2017

Rexonba Invisible BLACK & WHITE




Witam :)


Dziś kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie funkcjonowania..

Chodzi o antyperspirant, a dokładnie w tym przypadku mowa o 


Antyperspirant w sztyfcie 

Rexona 
invisible 
BLACK & WHITE - 40 ml




 Produkt posiada ciekawe i bardzo wygodne opakowanie w kolorystyce bieli i czerni.
Sztyft wysuwany poprzez przekręcenie nakrętki w podstawie.






Antyperspirant dobrze działa. Chroni przed potem, nie podrażnia skóry.

Produkt bardzo wydajny. 
W moim przypadku wystarczyła jedna aplikacja a problem potu znikał na co najmniej 48 h - czyli w tym przypadku zapewnienie producenta się u mnie sprawdziło :)


Dodatkowym plusem jest zapach - przyjemny, delikatny, świeży.



Minus jaki zauważyłam to fakt, że antyperspirant brudził czasami ubrania (głównie czarne). 
Nie zauważyłam jednak żółtych plam na białych ubraniach za co mega plus.

Ogólnie ujmując uważam, że antyperspirant ten jest godny polecenia, dlatego też...




POLECAM !!!


To tyle na dziś. Bez zbędnego gadania 😀


Pozdrawiam
PaPa :*



1 komentarz:

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...