piątek, 7 września 2018

SCENT ESSENCE sparkly citrus z Avon




Witam :)

Kto mnie śledzi ten być może już wie, że jestem miłośniczką zapachów.

Nie mam zbyt dużo ulubionych, dlatego często sięgam po nowości.

Tego lata korzystałam z zapachu Fleurs sensuelles z Bi- es (recenzja)

Tym razem skuszona niską ceną i świetną wonią o cytrusowym charakterze wybrałam zapach z AVON:



Woda perfumowana damska 

SCENT ESSENCE
sparkly citrus

z

Avon




Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu. Biało zielona szata graficzna od razu kojarzy się z cytrusami.





Wewnątrz opakowania znajduje się malutki flakonik.
Pojemność 30 ml.
Flakon charakterysuje prostota.
Pozbawiony zakrętki - jedynie posiada blokadę w formie plastikowego klipsa.





A tak wygląda pełny flakonik :

Źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,69266,avon-scent-essence-sparkly-citrus-edt.html




Od producenta

Nowy zapach z AVON zachwyca cytrusową świeżością. To połączenie sycylijskiej bergamotki, kwiatu limonki i cedru. Idealny na lato. Lekki i świeży. 

Nuty zapachowe: Bergamorka, kwiat limonki i cedr

...

Kategoria cytrusowo - kwiatowa.

Bardzo rześki i cytrusowy zapach.


 Świetnie wpisuje się w letnie klimaty.
Jest to promienny bukiet bergamotki oraz roziskrzonych kwiatów limonki na bazie drewna cedrowego.
Flakonik o niewielkich wymiaram można zabrać ze sobą praktycznie wszędzie.

Minusy: z pewnością trwałość zapach bardzo szybko wietrzeje.
Kolejnym minusem jest pojemność. Flakon 30 ml bardzo szybko się zużywa, zwłaszcza, że trzeba często powtarzać aplikację zapachu



POLECAM / NIE POLECAM !!!


Polecam względu na świetny zapach.

Nie polecam osobom, które od perfum wymagają wysokiej trwałości i nie lubią powtarzać aplikacji zapachu w ciągu dnia.


Osobiście troszkę się zawiodłam na tym produkcie.
Liczyłam na ciut dłuższą trwałość.
Mimo tego nie żałuję zakupu. Swój flakonik już zużyłam. Na chwilę obecną nie wiem czy jeszcze kiedyś kupię go ponownie.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...