poniedziałek, 8 października 2018

DKNY Golden DELICIOUS



Witam :)

Jestem kobietą, która nie przywiązuje się zbytnio do konkretnych zapachów.

Lubię eksperymentować i nieustannie zakupuje nowe produkty.

Tym razem padło na :



DKNY Golden DELICIOUS - 30 ml

z

DONNA KARAN NEW YORK



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o bardzo skromnej szacie graficznej. 

Urzekająca prostota.




Wewnątrz kartonika kryje się słodki mały flakonik kształtem imitujący jabłko.




W przypadku pojemności 30 ml, w celu aplikacji zapachu, koniecznie trzeba zdjąć wieczko.





Od producenta:

Kolejny zapach DKNY zamknięty w jabłuszku. Najnowsze i najbradziej królewskie jabłuszko z kolekcji DKNY Be Delicious zawiera elegancję zarezerwowaną nawet dla najbardziej wymagających gustów. Jest kuszące, ciepłe i zmysłowe. Zapach ten łączy w sobie ducha nowoczesności z kwiatowymi cipłymi i smakowitymi nutami.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy -woda kwiatu pomarańczy, mirabelka, jabłko Golden Delicious
Nuta serca - białe róże, lilie z Casablanki, waniliowa orchidea i konwalia
Nuta bazy - piżmo, drzewo sandałowe, drzewo tekowe.


...


Zapach ciepły i zmysłowy.
Z kategorii słodkich, ale nie przytłacza.

Zamknięty w śliczny flakon, co dodaje mu niepowtarzalności.

Zapachu tego spokojnie można używać, zarówno na co dzień jak i na specjalne okazje.
U mnie sprawdzał się w tej drugiej opcji.

Nuty zapachowe nie do końca przekonują mnie do użytkowania go latem (jak dla mnie zbyt słodki). 
Osobiście perfum tych używałam w okresie jesienno /zimowym oraz wczesną wiosną.

Trwałość bardzo dobra. Spokojnie utrzymywał się u mnie z 6 - 8 godzin.

Pojemność 30 ml zakupiłam za ok 90 zł.
Mały flakonik świetnie sprawdzi się w podróżach.



POLECAM !!!



Jest to moje pierwsze jabłuszko, ale nie ostatnie.
Jestem na tyle zaintrygowana, że chętnie przetestuję inne opcje zapachowe z DKNY.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...