poniedziałek, 1 października 2018

Niewidoczna stylizacja - megamocny lakier do włosów z Taft



Witam :)



Lakiery do włosów to u mnie skomplikowany temat. 

Ciężko znaleźć mi produkt, który dobrze utrwala włosy, ale nie skleja ich przy tym.

Zazwyczaj jeśli produkt dobrze utrwala, robi to sklejając włosy, a taki który nie skleja kosmyków, kiepsko trzyma włosy w ładzie.

Będąc w drogerii przypadkiem natknęłam się na produkt, o którym traktować będzie dzisiejszy post...




LAKIER DO WŁOSÓW - 250 ml
INVISIBLE POWER

z

Taft



Produkt posiada atomizer z nakrętką wbudowany w opakowenie co jest bardzo wygodne i praktyczne w użytkowaniu.




Od producenta:

Formuła Taft Power Invisible zapewnia 3x niewidoczną stylizację: bez sklejania, bez usztywniania, bez obciążania!
  • Dla 24h utrwalenia bez sklejania i bez śladów na włosach.
  • Pomaga chronić włosy przed wysuszeniem i nie obciąża ich.
Specjalna WZMACNIAJĄCA FORMUŁA wzmacnia włosy i pomaga chronić je przed promieniowniem UV. 


...



Lakier, ku mojemu zaskoczeniu, nie skleja i nie obciąża włosów za co ogromny plus. Nie wolno jednak zapomnieć o zachowaniu odpowiedniej odległości przy rozpylaniu ( przynajmniej 20 - 30 cm). W przeciwnym wypadku istnieje ryzyko posklejania kosmyków.

Jego działanie nie jest powalające, ale daje radę.
Na moje warunki i wymagania sprawdza się całkiem nieźle.

Aplikacja produktu jest prosta i wygodna.
Nie przesusza włosów. 

Lakier posiada przyjemny zapach (podobnie jak to w przypadku innych lakierów tej marki).

Daje się łatwo wyczesać czy zmyć.



POLECAM !!!




Miałam już wiele lakierów do włosów. Kilka nawet z Taft (recenzja)

Choć nie przepadam za tą marka tak ten produkt pozytywnie mnie zaskoczył.
Jest to jeden z lepszych lakierów jakie miałam okazję używać i z pewnością będę po niego sięgać.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...