wtorek, 12 lutego 2019

Krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea - Ziaja



Witam :)


Jako pasjonatka kosmetyczna uwielbiam poszerzać swoje zbiory kosmetyków. Często sięgam po nowości ciekawa ich działania.

Kremów do rąk nie przetestowałam jakoś dużo. Ostatnim był krem z EVERYDAY (recencja)


Dziś chciałam przedstawić Wam moje odkrycie.




Krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea- 100ml

z

ZIAJA




Opakowanie to klasyczna i popularna tubka - zupełnie taka jak w pastach do zębów. Miękka co umożliwia dokładne ściśnięcie i wydobycie kremu.




Dozownik w postaci otworu o  średnicy ok 3mm. Zakręcany na twist



Od producenta:

Działanie kosmetyczne:
  • Nawilża dłonie nawet po częstym myciu.
  • Łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry.
  • Wzmacnia naturalną barierę ochronną.
  • Przywraca elastyczność i gładkość naskórka.
  • Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.

Aplikacja kosmetyczna
  • Subtelnie pachnie i szybo się wchłania.
  • Idealny do używania w każdym momencie dnia.


...

Bardzo dobre działanie. Krem faktycznie nawilża, chroni  skórę dłoni oraz wzmacnia paznokcie.

Sprawdził się u mnie zadziwiająco dobrze.
Dłonie po jego aplikacji były gładkie i miękkie w dotyku.

Dodatkowym plusem jest zapach. Kosmetyk pachnie delikatnie, subtelnie.

Szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia tłustości na dłoniach.
Można stosować za każdym razem, gdy potrzebujemy taką potrzebę (nawet kilka razy dziennie).
Świetnie radzi sobie z efektem suchych dłoni po kontakcie z detergentami.


POLECAM !!!





Niepozorne opakowanie może i nie przyciaga wzroku, ale działanie zachwyca.
Krem bradzo dobry.

Jeśli tak jak ja masz problem z suchą skórą dłoni (zwłasza po kontakcie z detergentami przy sprzątaniu) to koniecznie wypróbuj ten krem.


Na dziś to tyle.
Pozdrawiam i do następnego
PaPa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...