sobota, 9 lutego 2019

VICTORIA - zapach z Bi-es




Witam :)


Dziś chciałam przedstawić Wam krótką recenzję zapachu jaki miałam okazję niedawno przetestować:


Woda perfumowana - 100ml

VICTORIA
z
Bi- es




Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o różowej szacie graficznej.


Od producenta:
Zapach owocowo - kwiatowy. Dla kobiet nowoczesnych i dynamicznych.  
Nuty zapachowe:
Nuta głowy - świeża lukrecja, bergamotka
Nuta serca - truskawka, jaśmin, kwiat wanilii
Nuta bazy - piżmo, nuty drzewne, karmel


...


Zapach zaliczyłabym do kategorii tych ciężkich, piżmowych. Zdecydowanie słodki

Niebanalny.
Owocowo - kwiatowy.
Wyczuwalne piżmo i słodkie nuty karmelu.

Nie każdej kobiecie jednak przypadnie on do gustu.

Trwałość bardzo dobra. Zwłaszcza na ubraniach.
Z każdą minutą noszenia pachnie jeszcze bardziej zmysłowo i ciekawie.
Sam flakon ciekawy, pomysłowy. Ciężki, szklany, kształtem przypominający piramidę.


Cena banalna - kupiłam go w sieciówce za ok 15 zł


Wada - zatyczka nie trzyma się flakonu ;/

Ogólnie mówiąc produkt godny uwagi, biorąc pod uwagę stosunek jakość/cena, dlatego:


POLECAM !!!






Podsumowując uważam, iż produkt jest całkiem fajny. Zaznaczam jednak, że nie była to "miłość" od pierwszego psiknięcia...bardziej zauroczenie.

Polecam stosować go w okresie jesienno zimowym. Takie słodko piżmowe zapachy idealnie wpasowują się w chłodniejsze klimaty.

Swój zapach zużyłam tej zimy do końca, ale myślę, że jeszcze do niego wrócę :)
Historia z tym zapachem jest o tyle ciekawa, że początkowo zapach był ok - bez szału. W miarę użytkowania zakochiwałam się w nim co raz bardziej i bardziej.





Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...