wtorek, 16 kwietnia 2019

ANEW ULTIMATE 7S - emulsja z bioaktywnym złotem z AVON




Witam :)


Kosmetyki z AVON od jakiegoś czasu przyciągają moją uwagę. Produkt, o którym dziś mowa nie zakupiłam sama - został mi podarowany.
Niemniej bardzo się ucieszyłam, że będę mogła przetestować kolejną nowość kosmetyczną.



Emulsja z bioaktywnym złotem na noc - 50ml
ANEW ULTIMATE 7S

z

AVON



Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o złoto - czarnej szacie graficznej.





Wewnątrz opakowania znajduje się szklany słoiczek zakręcany na złotą nakrętkę.




Po odkręceniu kolejne zaskoczenie. Krem oddzielony jest od wieczka plastikową osłonką z wygrawerowanym "AVON"



Konsystencja kremu żelowa z widocznymi drobinkami złota.




Po nałożeniu na skórę drobinki wtapiają się w skórę i stają się mniej widoczne.




Od producenta:

Odkryj linię Utimate w nowej ulepszonej odsłonie: Ultimate 7S...
Emulsja z bioaktywnym złotem na noc stymuluje działanie siedmiu kluczowych protein młodości, by odnawiać żywotność komórek i nadać skórze młodszy wygląd.
Ten luksusowy kosmetyk przeznaczony do stosowania na noc sprawia, że zaraz po zastosowaniu poziom nawilżenia skóry wzrasta o ponad 400 % (na podstawie 4-dniowego badania klinicznego 0889 na grupie 28 osób).


 ...


Opakowanie - elegancki, szklany słoiczek. Solidnie wykonany. Kolorystyka zachowana w tematyce złota.
Sprawia wrażenie luksusowego produktu.

Zapach - bardzo przyjemny, delikatny, relaksujący.
Konsystencja - gęsta, żelowa z drobinkami złota. Osobiście wolę takie żelowe konsystencję od kremowych za co plus.


Minusy: w zapachu lekko wyczuwalne są nuty alkoholu, co nie do końca mnie zadowala.
Przy lekkich podrażnieniach skóry może szczypać.
Nałożony w za dużych ilościach może się rolować.



NIE POLECAM !!!






Produkt nie jest zły, ale też nie jest wart polecenia.
Specyficzny w swoim działaniu.
Posiada liczne drobinki złota, co nie każdemu przypadnie do gustu.
Konsystencja gęstego żelu. 
Nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów jego stosowania.

Produkt dostałam w prezencie. Zużyję do końca, ale z pewnością nie kupię ponownie.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...