czwartek, 18 kwietnia 2019

Crystal zapach z Bi-es


Witam :)


Zapachy to moja obsesja. Lubię różnorodność, więc często sięgam po nowe flakony.

Marka Bi-es jest o tyle ciekawa, że w bardzo niskich cenach można nabyć całkiem ciekawy zapach.
Co prawda jego trwałość nie jest powalająca, ale mi to nie przeszkadza.

Miałam już wersję różową tego perfumu Experience the magic


Dziś przychodzę z recenzją zapachu:


Woda perfumowana 
Crystal - 100 ml
z
Bi-es



Zapach kupujemy w kartonowym opakowaniu, które dodatkowo zabezpieczone jest folią ochronną.
Opakowanie skromne w biało szarej kolorystyce. Z akcentami gwiazdek/śnieżynek.



Wewnątrz opakowania mamy flakonik, który kształtem przypomina kryształ. Solidny, szklany, ciężki.



Opis:

Bi- es Crystal to orientalno - kwiatowy zapach dla kobiet. 

Zaskakujący, dekadencki zapach, który bazuje na mieszance róży & ndash (symbolu kobiecości). Zakropiony odrobiną owocu maliny i liczi wraz z kuszącą nutą ambrowo - drzewną. Nieodparty, błyskotliwy i soczysty. Z pewnością kobiecy i asertywny zapach zamknięty w błyszczącym bloki z migoczącego i połyskującego szkła.
Prawdziwy klejnot w rękach prawdziwej kobiety.


Nuty zapachowe : 
Nuta głowy - malina, licziNuta serca - paczula, frezja, konwalia, cedr, różaNuta bazy - ambra, wanilia, wetyweria

...

 Zapach ciekawy, zmysłowy. 
Wyrazisty, ale nie ciężki.
Raczej oscyluje wokół orientalnych nut zapachowych, co podkreśla jego wyjątkowość.
Świetnie sprawdzi się na dzień, ale i nie tylko.

Opakowanie przywołuje mi na myśl skrzące płatki śniegu, więc fajnie używa się go zimą. Jednak nuty zapachowe są na tyle uniwersalne, że zapach ten dobrze odnajduje się o każdej porze roku.

Flakon ciekawy, solidny, szklany. Plastikowa nakrętka wymaga jednak idealnego dopasowania, by dobrze zatkać flakon. 

Trwałość zapachu nie jest powalająca, ale spokojnie utrzymuje się do 5 godzin (zwłaszcza na ubraniach).
Cena w okolicach 15 zł, więc bomba, dla każdego!


POLECAM !!!




Produkt zakupiłam skuszona niską ceną. Zapach także przykuł moją uwagę. W trakcie użytkowania zauważyłam, że perfumy ładnie ewoluują i dojrzewają na skórze.

Używam go na co dzień i bardzo dobrze mi się sprawdza.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...