poniedziałek, 6 maja 2019

ok for everyone - woda toaletowa z Bi - es




Witam :)

Kolejne odkrycie tego roku to kolejny zapach z Bi-es.

Tym razem postawiłam na zapach uniwersalny i to dosłownie. Zapach ten jest dedykowany zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.


Woda toaletowa 

ok for everyone - 100 ml
z
Bi - es




Zapach kupujemy w skromnym kartonowym opakowaniu.
Kartonik zabezpieczony jest folią za co plusik ode mnie .




Wewnątrz opakowania znajdziemy flakon perfum.
Bardzo skromny i prosty. 
Szkło matowe, przydymione z plastikową nakrętką. 
Moim zdaniem szata graficzna bardziej męska.



Opis:

Bi - es ok for everyone to cytrusowo - aromatyczne perfumy dla kobiet i mężczyzn.
Zapach unisex. Dyskretna kompozycja, która daje uczucie relaksu i odprężenia. Idealna dla pary kochanków.

Nuty zapachowe: 
Nuty głowy - bergamot kardamon, melon, papaja, ananas 
 Nuty serca - specjalny ekstrakt z jaśminu, fiołki, róże, muskat 
Nuty bazy - amber, piżmo, zielona herbata, mech dębu

...

Zapach bardzo ciekawy, zmysłowy. Dosłownie uniwersalny.
Idealny zarówno dla kobiety jak i dla mężczyzny.

Wyczuwalne zapachy piżma jednak zapach nie należy do ciężkich. Czuć też nuty zielonej herbaty w połączeniu z cytrusami.

Świetnie sprawdzi się na wieczór lub wyjątkowe okazje.
Nic nie stoi na przeszkodzie, by zapachu używać na co dzień. Wybór należy do Ciebie ;) 

Mimo niskiej ceny (kupiłam je za 15 zł) bardzo trwały. Zapach utrzymuje się cały dzień.

 Często komplementowany przez poboczne osoby!

Drobnym minusem jest flakon. Troszkę zbyt męski jak dla mnie, ale idzie się przyzwyczaić.



POLECAM !!!




Zazwyczaj jestem sceptycznie nastawiona na tego typu zapachy. Wolę jeśli perfum jest dedykowany pod jedną płeć. 

W przypadku tego zapachu zmieniłam swoje zdanie i postanowiłam je zakupić.
Muszę przyznać, że nie żałuję zakupu. 
Produkt sprawdza mi się znakomicie, a pojemność 100 ml gwarantuje długi okres regularnego użytkowania.



Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...