piątek, 27 marca 2020

Zapach ATTRACTION z AVON



Witam :)



Zapachy to moja obsesja. Uwielbiam testować, poszukiwać nowych nut zapachowych. I tak całkiem przypadkiem odkryłam zapach, który skradł moje serce, o którym dzisiejszy wpis.



Woda perfumowana 
ATTRACTION - 50 ml

z
AVON





Produkt kupujemy w kartonowym opakowaniu o złotej szacie graficznej. Urzekający minimalizm.




Sam flakon bardzo ciekawy, zmysłowy, kobiecy. 
Co ważne  jest szklany i solidnie wykonany.




Od producenta:
Avon ATTRACTION dla niej to trwały, porywający zapach. Zbliża do siebie kuszącą nutą wytrawnych jeżyn, zniewalającym akordem piżma i waniliowym akcentem ambry.


KATEGORIA: Drzewno - owocowa. 

Nuty zapachowe: jeżyny, akordy piżmowe, ambra waniliowa

...

Zapach kobiecy, zmysłowy. 
Lekko słodki, ale nie przesłodzony. 
Trwałość zapachu i jego intensywność nie ma nic do zarzucenia. Zapach ładnie rozwija się w ciągu całego dnia.
 Jest nienachalny. 
Spokojnie nadaje się do użycia na wieczorne wyjścia.
Jest jednak na tyle uniwersalnym, że można go nosić na co dzień.

Prezencja samego flakony to 100 % klasa.
Cena katalogowa ok 80 zł, ale często jest w promocyjnej ofercie już za 45 zł. Dostępny w katalogach AVON


POLECAM !!!



Zapach ten odkryłam dzięki mojej siostrze. Jestem pozytywnie zaskoczona trwałością perfum i ich wytrzymałością. Spryskana rano , po południu jeszcze wyczuwam zapach na sobie.

Na dziś to wszystko
Pozdrawiam
PaPa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...