środa, 3 czerwca 2020

Pink magnolia - balsam do ciała AVON care



Witam :)

Pielęgnacja ciała to bardzo ważny aspekt, o którym niestety zdarza mi się zapominać. 
Moja skóra jest bardzo sucha i nie wyobrażam sobie życia bez balsamów do ciała.
Używałam już wielu balsamów, różnych marek. Dlaczego? 
Po pierwsze, bo nie lubię się ograniczać.
Po drugie, bo lubię nowości w swojej kosmetyczce
Po trzecie, bo nie znalazłam jak dotąd balsamu WOW.

Dziś kolejny produkt na tapecie:


Jedwabisty balsam do skóry
PINK MAGNOLIA - 400 ml

z

AVON
 care 



Od producenta: 

Jedwabisty balsam odżywczy dla skóry normalnej i suchej. Lekki nawilżający balsam szybko się wchłania, pozostawiając skórę miękką i odżywioną. SPOSÓB UŻYCIA: Nakładać obficie na skórę całego ciała

...

Balsam ma piękny i subtelny kwiatowy zapach.
Dobrze się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości.
Po jego zastosowaniu skóra jest miękka i gładka w dotyku.
Produkt posiada delikatne, ledwo zauważalne, złote drobinki, które ładnie rozświetlają skórę.
Cena: ok 15 zł

MINUSY:
Drobnym minusem dla mnie jest konsystencja: wodnista, wręcz lejąca. Podczas nakładania spływa czasem z ciała.
Wydajność: trzeba zaaplikować sporą ilość, by uzyskać optymalne nawilżenie ciała.
W związku z powyższym pojemność 400 ml przy regularnym użytkowaniu nie wystarczy nam na długo


POLECAM / NIE POLECAM !!!



Ogólnie produkt nie jest zły, ale osobiście nie kupię go ponownie. 
Efekt nawilżenia jest widoczny, ale jak dla mnie zbyt krótkotrwały.




Na dziś to wszystko.
Pozdrawiam 
Pa Pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...