wtorek, 20 sierpnia 2013

Po prostu Be Beauty


Jestem przekonana, że marka Be Beaty jest Wam bardzo dobrze znana :)

Jeżeli chodzi o mnie to bardzo często sięgam po kosmetyki tej marki ze względu na ich niską ceną, a zarazem dobrą jakość. Ponadto kosmetyki te są łatwo dostępne - w Biedronce :)

Poniżej znajdziecie recenzję trzech przetestowanych przeze mnie produktów.
  1. Regenerujący BALSAM DO CIAŁA wygładzająca formuła 200ml
  2. CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU 25 szt.
  3. MASECZKA NAWILŻAJĄCA 50 ml


Jak widać po zdjęciu, udało mi się je już prawie całkowicie zużyć więc moja opinia jest jak najbardziej uzasadniona :)

Na początek można powiedzieć moje odkrycie miesiąca :D

Ad. 1. Regenerujący BALSAM DO CIAŁA wygładzająca formuła:

BeBeatu
green natutre

Balsam przeznaczony jest do skóry normalnej i suchej.
W składzie zawiera:



Od producenta:
"Eko kodeks jakości green nature: 
  • naturalne składniki roślinne : olej avocado, ekstrat olejowy z marchwi, ekologiczny wyciąg torfowy
  • 0 % alergenów i sztucznych barwników
  • wysoka tolerancja przez skórę wrażliwą"  

Cechy na plus:
  • przyjemny orzeźwiający zapach;
  • konsystencja: nie za gęsta nie za rzadka;
  • balsam bardzo szybko się wchłania i ładnie nawilża;
  • nie brudzi ubrań;
  • nie podrażnia skóry (jest to jeden z nielicznych produktów, jaki mogłam zastosować na świeżo ogolone nogi i który nie podrażnił mojej skóry)
  • po nałożeniu skóra jest przyjemnie gładka i elastyczna w dotyku;
  • cena (na pewno mniej jak 10 zł);
Cechy na minus:
  • pojemność 200 ml (balsam zdecydowanie za szybko mi się skończył :( przy regularnym stosowaniu produkt starczy gdzieś na  miesiąc - może nawet mniej;
Czy kupię ponownie: Zdecydowanie TAK
Moja ocena (1-5) - 5 pkt

Kolejny produkt to:

Ad 2. CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU 3 w 1 - do każdego typu cery



Od producenta:

Cechy na plus:
  • bardzo wygodne w użyciu szczególnie w czasie podróży;
  • optymalna wielkość chusteczki (przy dziennym makijażu wystarczy 1 szt.; przy mocniejszym makijażu oka potrzebne 2 szt.;
  • chusteczki są dobrze nawilżone;
  • cena (jakoś ok 6 zł);
  • chusteczki dobrze sprawdzają się przy demakijażu twarzy (z wykluczeniem oczu);
Cechy na minus:
  • nie do końca sprawdzają się przy demakijażu oka (szczególnie nie radzą sobie z mascarą !);
  • zauważyłam, że chusteczki lekko podrażniają moją skórę ( głównie w okolicy oka)
Czy kupię ponownie? - Myślę, że Tak, ale już inne kolorki :)
(Chusteczki są jeszcze w wersji różowej i niebieskiej)

Moja ocena (1-5) - 3,5 pkt.

Jeśli dobrze się orientuję chusteczki te obecnie mają inną szatę graficzną !


No i na sam koniec produkt dobry, aczkolwiek nie dla mnie :)

Ad. 3. MASECZKA NAWILŻAJĄCA


Od producenta:
"Intensywnie nawilżająca maseczka polecana po 20. roku życia, do pielęgnacji wszystkich typów cery, a w szczególności odwodnionej i przesuszonej. Zawiera wyciąg z liści aloesu zapewniający głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry, a także kompleks witamin A, E, F, B6 o właściwościach uelastyczniających, wygładzających i odżywiających. Dodatkowo aktywne cząsteczki zbożowe łagodzą podrażnienia oraz skutecznie regenerują cerę przywracając miękkość i zdrowy koloryt."
Cechy na plus:

  • maseczka faktycznie bardzo dobrze nawilża cerę;
  • łatwy sposób aplikacji;
  • przyjemny zapach; 

Cechy na minus:
  • w przypadku mojej cery nawilżenie jest nieco przesadzone, dlatego stosowałam tą maseczkę bardzo rzadko. Żeby jednak nie zmarnować produktu znalazłam jego alternatywne zastosowanie: produkt idealnie sprawdza się przy farbowaniu włosów. Idealnie natłuszcza skórę wokół włosów, co pozwala na łatwe zmycie farby ze skóry :) (kto farbował włosy sam w domciu ten wie o czym mówię :))
Czy kupię ponownie? - Nie, ale polecam osobą, które mają cerę suchą.

Moja ocena (1-5) - 2,5 pkt


To już jak na razie wszystkie produkty z Be Beatu jakie jestem w stanie Wam na chwilę obecną zrecenzować :)
Zapewniam, że w przyszłości na pewno jeszcze nie raz na moim blogu będą  recenzje produktów tej marki...

Pozdrowionka dla Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...