czwartek, 17 października 2013

Król bubli - błysku brak :(

Witam
Dziś mało optymistyczna recenzja niedrogiego produktu do włosów.
Bez owijania w bawełnę...
bohater, a raczej pseudo bohater poniżej...Nabłyszczacz do włosów PRO VIT

LOTON - PRO VIT - Nabłyszczacz
Polecany jest do włosów długich, krótkich i kręconych,  prostych - czyli jednym słowem dla każdego...super! Szkoda tylko, że to puste słowa.

Produkt posiada wygodny w użyciu atomizer. Ponadto przeźroczyste opakowanie umożliwia łatwą obserwację jego zużycia...


Cechy na plus:
  • Jeśli chodzi o jego działanie - niestety brak;
Cechy na minus:
Co tu dużo mówić...produkt zupełnie nie spełnia swojej funkcji !!!
  • Ma zapewniać połysk, witalność i elastyczność - czego zupełnie nie robi !
  • Ponadto ma rzekomo wygładzać i nabłyszczać włosy oraz nadawać im wyjątkowy, intensywny blask - blask może i daje ale nie jest to świeży i naturalny efekt jakiego się spodziewałam.
  • Produkt skleja włosy, i nadaje im sztucznego i nieświeżego wyglądu - działa raczej jak lakier, a nie nabłyszczacz;
  • Skład: 



Czy kupię ponownie - Absolutnie nie !
Moja ocena (1-5) - 0 pkt

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !

Produkt nie był drogi więc nie ma co się rozczulać. Kupiłam go dawno temu, kiedy jeszcze nie zwracałam takiej uwagi na skład kupowanych przeze mnie kosmetyków. 
Trochę go poużywałam, żeby nie skreślić go przedwcześnie, niestety nie uratował się. 
Może chociaż wykorzystam opakowanie do jakiś innych celów...

Posiadałam kiedyś inne produkty do włosów z marki LOTON i byłam z nich zadowolona czego nie mogę niestety  powiedzieć o tym nabłyszczaczu.

Obecnie szukam jakiegoś fajnego nabłyszczacza do włosów, tylko ciężko mi coś znaleźć żeby nie miało drobinek :/ Może któraś z Was może mi coś polecić ?

Pozdrawiam :)

Jeżeli lubisz to co robię możesz to okazać wystarczy kliknąć w okienko "Lubię to" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o czymś co szczególnie lubisz? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...