poniedziałek, 21 października 2013

Cudo-krem do stóp

Lato już dawno minęło, więc wszelkie sandałki i klapki leżą zapewne schowane gdzieś głęboko w szafie i czekają na kolejny sezon...
Przyszła kolej na wszelkiego typu botki, kozaczki itp. :)

Wiele z nas w okresie poza letnim zapomina o pielęgnacji stóp...przecież i tak nie wystawiamy ich na pokaz tak jak dzieje się to latem...
Mimo wszystko zachęcam do pielęgnacji stóp nie tylko latem...

Co prawda dzisiejszy post nie będzie o tym jak pielęgnować stopy (jeżeli miałybyście ochotę poczytać o mojej pielęgnacji stóp wystarczy napisać o tym w zakładce "Propozycje" - chętnie napiszę dla Was takiego posta).

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój cudo-krem do stóp :) 
Wygląda może i niepozornie ale działa na prawdę cuda...

EXCLUSIVE COSMETICS - Krem do stóp
PRZECIWGRZYBICZY


Od producenta:
Krem przeznaczony jest dla osób ze skłonnościami do nadmiernego pocenia się stóp, rogowacenia, pękania naskórka na piętach i między palcami oraz zmianami grzybiczymi. Posiada właściwości dezodorujące i pielęgnacyjne oraz likwiduje nieprzyjemny zapach. Skutecznie hamuje pocenie się stóp. Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki.
Skład:

 Posiada wygodny w użyciu, standardowy dla kremów w tubce aplikator....
Jego konsystencja kojarzy mi się trochę z lekko zsiadłym mlekiem czy śmietaną, ale jest dość gęsta...


Cechy na plus:
  • działanie - krem robi wszystko to o czym zapewnia nas producent!; bardzo fajnie nawilża stopy;
  • konsystencja kremu dobrze i szybko się wchłania i nie jest tłusta (niektóre kremy zostawiają na dłoniach czy stopach klejący, tłusty film...tutaj tego nie ma);
  • przyjemny, świeży zapach - choć możliwe, że nie każda go polubi;
  • cena - nie pamiętam ile za niego dałam ale na pewno coś w granicach 10 zł (jeśli nie mniej);
  • dostępność - ja kupiłam go w galerii ROSSMAN;
  • pojemność 75 ml wystarcza na dość długo;
  • działanie przeciwgrzybicze - jeżeli nawet nie mamy problemu ze zmianami grzybiczymi, warto im zapobiegać; Pamiętajmy również, że niektórych grzybów można nawet nie widzieć, a są.
Cechy na minus:
  • w moim odczuciu brak !
Czy kupiłabym ponownie? - TAK!
Moja ocena (1-5) - 5 pkt.

Muszę przyznać, że dawno nie miałam takiego kremu do stóp.  Na prawdę jestem pełna podziwu.
Moim głównym problemem jest zrogowaciała skóra na piętach. Odkąd używam tego kremu nie mam już z tym większego problemu...
 Krem daje widoczne efekty, a jego aplikacja sprawia mi czystą przyjemność. 

POLECAM !!!

Staram się używać go systematycznie po każdej kąpieli, jednak muszę przyznać się, że czasem o nim zapomnę...Mimo wszystko krem daje radę, a moje stopy wyglądają na prawdę dobrze nawet zimą :)
Wystarczy na prawdę niewiele, by cieszyć się gładkimi i ładnymi stopami przez cały rok.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

Jeżeli podoba Ci się to co robię możesz to okazać wystarczy kliknąć w okienko "Podoba mi się" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o jakimś konkretnym produkcie? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje". 
Mile widziane także propozycje nie związane z kosmetykami :) Jestem otwarta na Wasze sugestie :D

1 komentarz:

  1. ja uzywam do stop masci z gehwola lub kremu z 30% mocznikiem. moje dwa ulubione i niezastapione kosmetyki do stop :). tego nie znam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...