czwartek, 3 października 2013

Smokey eyes - paletka i kredka z AVON

Smokey eyes jest, był i będzie zawsze modny !

Taka jest prawda z czego ja osobiście bardzo się cieszę, bo tego typu makijaż jest chyba moim ulubionym :)
Podkreśla on w niesamowity sposób nasze spojrzenie, a tym samym i kobiecość.

Cieni u mnie do wykonania makijażu smoky znajdziecie bardzo wiele, jednak dzisiaj chciałabym przedstawić Wam paletkę cieni oraz kredkę do oczy z marki AVON:

Eye palette smokey eyes - 9 g
Professional kohl blavk -  Czarna kredka do oczu


Eye palette smokey eyes - 9 g

Paletka zawiera lusterko, ochronną folię oraz dwa aplikatory


Mamy tu do wyboru 8 cudnych kolorków:

Cechy na plus:
  • ciekawy zestaw kolorów - sprawdza się w makijażu smoky jak i codziennym;
(dwa kolory szczególnie mnie zachwyciły: beżowy, który po nałożeniu wpada w ładny róż -drugi po lewej, oraz granatowy - przedostatni)
  • w paletce tej po raz pierwszy spotkałam się także z szarym cieniem, który po nałożeniu na oko nie wpada w niebieski, co często zdarza się w przypadku innych szarych cieni;
  • cienie są trwałe, nie warzą się;
  • stosowane z bazą pod cienie dają z siebie jeszcze więcej :)
  • cienie łatwo się nakłada i rozciera;
  • solidne opakowanie, w którym wieczko posiada okienko dzięki czemu widać bez konieczności otwierania palety jakie cienie kryje :)
  • pojemność - cienie wystarczają na prawdę na bardzo długo;
  • łatwo dają się zmyć przy demakijażu;
  • paletka jest niewielka (mieści się w dłoni), a zawiera w sobie takie kolorki, które na pewno sprawdzą się w podróży - przy różnych okazjach ;)
Cechy na minus:
  • przy rozcieraniu cienie trochę za bardzo tracą na wyrazistości, ale da się to nadrobić :)
Czy kupiłabym ponownie ? - TAK
Moja ocena (1-5) - mocne 4 pkt. 


Professional kohl blavk -  Czarna kredka do oczu




Cechy na plus:
  • można powiedzieć, że mamy tu dwa w jednym: kredkę i gąbkę do rozcierania:

kredka
gąbeczka do rozcierania
  • kredkę stosuje na dolną powiekę oraz na linię wodną - po roztarciu gąbeczką i utrwaleniu kredki cieniem wytrzymuje na oku na prawdę długo;
  • intensywny czarny kolor;

  • wygodna aplikacja;
  • łatwo się zmywa przy demakijażu;
  • solidne opakowanie - wieczka ładnie trzymają się na kredce;
Cechy na minus:
  • wg mnie brak;

Czy kupiłabym ponownie ? TAK
Moja ocena (1-5) - również mocne 4 pkt. 

Paletka i kredka stanowią dla mnie niezły duet. 
Można z nimi wyczarować na prawdę ciekawy makijaż oka.
Czasem marka AVON potrafi pozytywnie zaskoczyć...a jakie są wasze spostrzeżenia co do AVON-u ?

Papatki i do następnego ;D

Nie gryzę więc: 

zapraszam do podawania propozycji tematycznych (zakładka "Propozycje")
oraz
do polubienia/komentowania postów, a także do obserwacji :)




11 komentarzy:

  1. szczerze mówiac nigdy w katalogu nie widzialam tej paletki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem czy jeszcze ona jest dostępna...ja ją zamawiałam dość dawno temu...

      Usuń
    2. mysle, ze nie kojarze jej dlatego, ze mogli zmienic opakowanie ;)

      Usuń
    3. Może faktycznie:) przyznam, że nie śledzę systematycznie oferty katalogowej :)

      Usuń
  2. mam podobne cienie do powiek :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie kupuje kosmetykow avon wogle... nawet nei porzegladam katalogow, a jedyne co keidys kupowalam to wlasnie kolorowka :). Cienie bardzo ładne maja kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja już teraz też raczej nie zamawiam kosmetyków z katalogu...ale cienie faktycznie są interesujące :)

      Usuń
  4. jak dla mnie troszkę za ciemna paletka, wolę jaśniejsze :) mam kilka paletek z Avonu i nie narzekam :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobną paletkę z Avon i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny fiolet jest w tej paletce. Używałam u teściowej i moim zdaniem jest b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie tylko fiolet :) Na prawdę jest świetna...jestem z niej baaardzo zadowolona, a co najważniejsze jest bardzo wydajna, bo cienie są dość wielkie...

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...