piątek, 6 grudnia 2013

Alterra - kosmetyk natury - 2gi szampon

Witam :)

Jakoś w końcu udaje mi się zamieszczać dla Was coraz częściej nowe posty, z czego jestem bardzo zadowolona :D Trochę tych produktów mi się znów nazbierało, więc mam co robić ;-)

Jakiś czas temu umieściłam na moim blogu recenzję szamponu z Alterry (dla zainteresowanych podsyłam linka tutaj)...
dziś przyszła kolej na kolejny szampon tej marki.

Alterra szampon dodający objętości - PAPAJA i BAMBUS

Szampon przeznaczony jest do włosów delikatnych i pozbawionych witalności

Gwarantowane cechy produktu wg. producenta to:


Cechy na plus: (bardzo podobne jak w przypadku szamponu z Granatem i Aloesem)
  • działanie - zauważyłam, że szampon fajnie odświeża włosy i unosi je dodając im faktycznie objętości. Włosy wyglądają na świeże i zadbane;
  • przyjemny zapach (podoba mi się bardziej, niż w tym poprzednim szamponie);
  • naturalny skład;
  • żelowa konsystencja nie spływa z dłoni;
  • szampon ładnie się pieni i myje nasze włosy pod warunkiem, że nie są one mocno zabrudzone kosmetykami do stylizacji;
  • dość szeroki wybór - dla każdego coś dobrego :)

Cechy na minus: (podobnie jak w przypadku szamponu z Granatem i Aloesem)
  • mała pojemność - szampon przy mojej długości włosów nie wystarcza na długo nad czym ubolewam :/
  • cena w stosunku do pojemności - za produkt w regularnej cenie płacimy 9,49 zł za pojemność 200ml (zdecydowanie warto kupować te szampony w cenie promocyjnej za 5,99 zł! )
  • wydajność - przy dłuższych włosach (takich prawie do pasa) trzeba nałożyć większą ilość produktu w stosunku to szamponów nie naturalnych;
  • poniekąd działanie - szampon nie radzi sobie z włosami znacząco zabrudzonymi, np. pianką do włosów czy lakierem - konieczne w tym przypadku jest wielokrotne umycie włosów (min. 2 razy). 

Czy kupię ponownie ? - po promocyjnej cenie myślę, że tak. 
Moja ocena (1-5) - 4,5 pkt.


Jest to mój drugi produkt z Alterry. Muszę przyznać, że w porównaniu z pierwszym szamponem (jak dla mnie) ten okazał się lepszy jeśli chodzi o efekt jaki pozostawia na moich włosach.
Jestem zadowolona z zakupu :)

 Nie wiem czy do tej wersji jest odżywka ? Może ktoś z Was się orientuje ? Będę wdzięczna za informacje w komentarzach.

 Używałam tego szamponu również z odżywką i serum z PANTENE, które męczę, męczę i wymęczyć nie mogę :p (recenzję robiłam na blogu tutaj). Efekt mnie zadowala.

Jestem ciekawa kolejnych szamponów z Alterry. Na pewno je przetestuję  i podsumuję małym porównaniem...


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)
PaPa :*


Jeżeli podoba Ci się to co robię możesz to okazać wystarczy kliknąć w okienko "Podoba mi się" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o jakimś konkretnym produkcie? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje". 
Mile widziane także propozycje nie związane z kosmetykami :) Jestem otwarta na Wasze sugestie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...