wtorek, 10 grudnia 2013

Świątecznie...cz.2 ost.

No i nadeszła kolej na drugą część wykonanych przeze mnie w tym roku stroików świątecznych :D
Jeżeli ktoś jest zainteresowany pierwszą częścią stroików odsyłam go tutaj

Zacznę może od mojego faworyta !!!
Stroik ten urzekł mnie najbardziej ze wszystkich...

Bez zbędnych słów zapraszam do oglądania zdjęć :)

STROIK NR 4

przód

tył

góra

perspektywa 1
perspektywa 2

STROIK NR 5

przód

tył

góra

perspektywa

STROIK NR 6

przód

tył

góra

perspektywa 1

perspektywa 2
I ostatnia już moja propozycja to


STROIK NR 7

przód

tył

góra

perspektywa 1

perspektywa 2

No i to już koniec mojej twórczości...
Chętnie wysłucham w komentarzach, które opcje Wam się najbardziej podobają...

Pozdrawiam :)

PS. Nie wiem jak u Was, ale u mnie puki co śniegu brak :( mam nadzieję, że na święta coś spadnie, bo mimo pięknych ozdób bez śniegu święta to nie święta. Jakoś nie czuć tej atmosfery...

Jeżeli podoba Ci się to co robię możesz to okazać wystarczy kliknąć w okienko "Podoba mi się" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o jakimś konkretnym produkcie? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje". 
Mile widziane także propozycje nie związane z kosmetykami :) Jestem otwarta na Wasze sugestie :D

2 komentarze:

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...