wtorek, 17 grudnia 2013

CATRICE - ULTIMATE Shine - pomadki

Witam :)

No i znów na moim blogu pojawia się recenzja pomadek do ust. Tak się składa, że mam ich dość sporo :D Poszerzyłam swoją kolekcję w tym roku i stale dokupuję jakieś cudeńka. Jak kiedyś nie byłam fanką pomadek, tak teraz nie mogę przejść obok nich obojętnie...

Tym razem chciałabym przedstawić Wam pomadki CATRICE. 
Jestem posiadaczką dwóch szminek z tej srebrnej serii i dwóch z tej czarnej. Dziś będzie o wersji srebrnej - moim zdaniem tej lepszej.

ULTIMATE SHINE LIP COLOUR





Pomadki dają na ustach lekko błyszczący efekt.

Moje kolorki to:
080 Corallicious Pink
190 Gentle Nude Is Back


080 Corallicious Pink
190 Gentle Nude Is Back















Pomadki posiadają ładny grawer,co dodaje im elegancji i klasy.





Cechy na plus:
  • szeroki wybór kolorystyki (14 modnych odcieni);
  • trwałość - jak za taką cenę pomadka fajnie utrzymuję się na ustach - 2-3 godz. bez jedzenie i picia;
  • pigmentacja - kolorki są dość intensywne i zapewniają średni efekt krycia. Dla większego efektu konieczne jest nałożenie kilku warstw;
  • kremowa konsystencja nie wysusza ust;
  • nie podkreśla suchych skórek;
  • ładne, eleganckie i trwałe opakowanie;
  • dostępność - drogerie NATURA
  • Cena - 16,99 zł;
Cechy na minus:
  • biorąc pod uwagę stosunek cena - jakość nie mam większych zastrzeżeń. Zauważyłam jednak, że pomadki lubią zostawiać ślady na zębach; Trzeba także uważać przy aplikacji by nie wyjechać poza linię ust (co jest troszkę utrudnione ze względu na miękką konsystencję pomadek);
Czy kupię ponownie - Tak
Moja ocena (1-5) - 4,5 pkt





Oba kolorki jak dla mnie są super. Odcień 190 idealnie pasuje do mojego obecnego koloru włosów (5.5 Mahoń z GARNIERA), co mnie bardzo cieszy :D

Niebawem pojawi się recenzja czarnej wersji...
Zapraszam do częstych odwiedzin

Pozdrawiam 
Kolorowe buziaki :*


Jeżeli podoba Ci się to co robię możesz to okazać wystarczy kliknąć w okienko "Podoba mi się" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o jakimś konkretnym produkcie? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje". 
Mile widziane także propozycje nie związane z kosmetykami :) Jestem otwarta na Wasze sugestie :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...