wtorek, 11 marca 2014

GARNIER Color Naturals Creme


Przyszła kolej na kolejną recenzję farby do włosów...
Tak się złożyło, że znów zakupiłam farbę z GARNIER'a. Jakoś wcześniej nie byłam wielką fanką tych farb, ale przełamałam się i jestem zadowolona z tego faktu :D



GARNIER 
Color
Naturals
            Creme


6.46  Miedziana Czerwień

 Jest to nowość od GARNIER'a:
1szy odżywiający krem koloryzujący zapewniający podwójną ochronę...




Opakowanie farby zawiera:

flakon z MLECZKIEM UTLENIAJĄCYM 60 ml - 1 szt.
tubę z KREMEM KOLORYZUJĄCYM 40 ml - 1 szt.
saszetkę z ODŻYWKĄ PO KOLORYZACJI 10 ml - 1 szt.
para rękawiczek - 1 szt.
instrukcję użycia - 1 szt.




Cechy na plus:
  • cena (w okolicach 10 zł);
  • bogaty, długotrwały kolor;
  • farba pokrywa nawet siwe włosy - niestety ale tak, mam już trochę siwych włosków na swojej główce:/
  • miękkość i blask włosów po koloryzacji;
  • trwałość farby;
  • łatwy sposób koloryzacji w domowych warunkach;
  • gęsta konsystencja farby dobrze się nakłada i nie ścieka z włosów (czego nie można powiedzieć o poprzedniku jaki miałam z GARNIER'a Color&Shine);
  • odcień koloru dokładnie taki jaki obiecuje producent:




Cechy na minus:
  • zapach - jak to bywa w przypadku trwałych farb do włosów, strasznie wyczuwalny jest amoniak;
  • po kilku myciach kolor się trochę spłukał, ale to akurat mi nie przeszkadza, bo dopiero po spłukaniu uzyskałam efekt taki jak na opakowaniu (wcześniej kolor był nieco za ciemny);


Czy kupiłabym ponownie ? - Tak
Moja ocena (1-5) - 5 pkt.




Farba pokryła jednolicie całe włosy (nie było różnicy w odcieniach na odrostach w stosunku do reszty włosów). 

Ogólnie mówiąc jestem zadowolona. Mój efekt koloryzacji to wg  mnie wersja środkowa: dla włosów jasny brąz do brąz.

W sumie to odcień niewiele mi się różni od efektu jaki uzyskałam ostatnim razem farbując włosy kolorem "Mahoń". Może włosy są trochę jaśniejsze, a w słońcu bardziej wpadają w miedź na czym dokładnie mi zależało... :)

Z czystym sumieniem

POLECAM !

A tak wygląda efekt w słońcu i po kilku myciach :)




PaPa  i do następnego
:*






Odwiedzasz mojego bloga? Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :D Możesz to zrobić w 2 sposoby:
  • zostawiając komentarz lub
  • klikając w okienko "Podoba mi się" zaraz pod tytułem.
Chcesz bym napisała o jakimś konkretnym produkcie? Zostaw taką propozycję w zakładce "Propozycje". 
Mile widziane także propozycje nie związane z kosmetykami :) Jestem otwarta na Wasze sugestie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...