wtorek, 15 grudnia 2015

Świąteczne klimaty




Witam:)


Dwa lata temu na moim blogu pojawiły się dwa posty o tematyce nie związanej z kosmetykami, a właśnie ze Świętami.
Przedstawiłam tam kilka moich pomysłów na ozdoby świąteczne. Zainteresowanych odsyłam do:

W tym roku także miałam lekkie natchnienie i wykonałam kilka ozdób świątecznych, które chciałam podarować swoim bliskim.

Dokładniej mówiąc zrobiłam kilka stroików/świeczników adwentowo - świątecznych.

W dzisiejszym poście chciałabym się podzielić z Wami moją twórczością i pochwalić co też udało mi się 
"wyczarować" z całkiem prostych elementów, jak szyszki, gałązki, stare bombki i inne ozdoby świąteczne...

Zapraszam :)

Jako pierwszy powstał taki długi stroik w kolorach czerwieni i złota + szyszki. 



Następnie postawiłam na biel i zieleń plus naturalne odcienie szyszek i drewna....
Coś innego, ale moim zdaniem wyszło bardzo oryginalnie :)




Kolejny stroik w kolorystyce czerwieni ale tym razem postawiłam na srebrne dodatki...




Idąc za ciosem wyszedł mi bardzo ciekawy i zgrabny stroik znów w kolorach czerwieni i złota...





Następnie odbiegając nieco od schematu 4 świec wykonałam stroik na 1 świeczkę. Dominującym kolorem jest tutaj naturalny brąz szyszek plus złoto...





No i już jako ostatni powstał mi taki dość ciekawy i trochę lekko kolorowy stroik...




Na koniec zestawienie wszystkich moich stroików/świeczników...




I co sądzicie?
Przypadł Wam jakiś do gustu?

Pozdrawiam
PaPa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...