poniedziałek, 11 stycznia 2016

Korektor stay all day 16 long-lasting z essence




Witam :)


Dziś będzie recenzja typu produktu, o którym na moim blogu jeszcze nic się nie pojawiło
Chyba, że się mylę, ale raczej nie ;p
Produkt długo przeze mnie poszukiwany. Nie tyle chodzi mi tutaj o markę co o sposób działania i efekt jaki daje jego stosowanie. 
Bez zbędnych słów przedstawiam:



Korektor stay all day -7ml
16 long-lasting 
z
essence

KOLOR: 10 Natural beige


Produkt posiada aplikator taki jaki występuję w 90 % błyszczyków, czyli gąbeczka na patyczku.

Od producenta:

Długotrwały korektor we fluidzie pokrywa cienie pod oczami i niedoskonałości cery. Zawiera pigmenty lekko odbijające światło dla naturalnie świetlistej skóry.


...



Cechy na plus:
  • produkt łatwo dostępny -np. Rossmann;
  • opakowanie - trwałe, proste. plastikowe zaopatrzone w aplikator w postaci gąbeczki na patyczku; nie ścierają się napisy i można jako tako śledzić postęp zużycia produktu;
  • działanie - korektor ładnie rozświetla cienie pod oczami i zakrywa lekkie niedoskonałości;
  • dobrze się rozprowadza i nie waży na skórze;
  • wydajność - opakowanie o pojemności 7 ml wystarczyło mi na kilka miesięcy regularnego stosowania;
  • produkt dostępny w dwóch odcieniach: 10 (czyli ten o którym mowa) i 20 (z bardziej różowym odcieniem);
  • korektor dobrze współgra z podkładami różnych marek;
  • utrzymuje się na twarzy na prawdę długo - może nie 16 godz ale z 8 spokojnie da radę;
  • cena - ok 11 zł;

Cechy na minus;
  • opakowanie - nie ma możliwości wydobyć 100% produktu. Pod koniec trzeba się trochę napracować pacynką, bo produkt zostaje na ściankach;
  • po nałożeniu na skórę z czasem nieco ciemnieje, ale nie jest to zbyt mocne;


Czy kupię ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - 4,5 pkt (pół pkt odbieram za opakowanie)


POLECAM !!!


Produkt zdecydowanie warty polecenia. 
Kto jeszcze nie miał okazji go stosować myślę, że warto wypróbować.
Osobiście długo szukałam dobrego korektora za nie wielkie pieniądze i można powiedzieć, że chyba znalazłam.
Zazwyczaj produkty tego typu wcześniej u mnie stosowane były za ciemne i nie dawały dobrego krycia.
Korektora używałam jedynie na cienie pod oczami i po raz pierwszy byłam tak zadowolona z efektów jakie uzyskałam dzięki niemu.

Obecnie testuję już inny produkt tego typu ale z pewnością wrócę do korektora z essence stay all day.




To tyle na dziś.

Pozdrawiam

PaPa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...