sobota, 30 stycznia 2016

SEA & SUN IN CADAQUES Salvador Dali




Witam :)

W grudniu ubiegłego roku pisałam na blogu recenzję perfum, które totalni mnie urzekły (recencja)
.
Niestety flakon mi się opróżnił, a należę do osób które rzadko kupują dwa razy ten sam zapach.
Tak więc pożegnałam się z C-THRU (choć nie mówię, że z czasem nie wrócę do tego zapachu).

Na szczęście posiadam dość pokaźny zbiór perfum, więc miałam w czym wybierać.

Tym razem postawiłam na...


SEA & SUN in CADAQUES - 30 ml
Salvador Dali, Paris



Perfumy posiadają ciekawy prostokątny flakon, ozdobiony tłoczeniem co mi osobiście przypomina choinkę.





KRÓTKI OPIS:

Zapach o nucie kwiatowo - owocowej.  
Dość specyficzny i nie dla każdej kobiety. Niby świeży, ale dość ciężki.

Sama nazwa perfum nasuwa skojarzenie, że perfumy te będą idealne na porę letnią.

U mnie jednak sprawdziły się zimą. Nie wyobrażam sobie stosować je latem w ciepłe dni.

Sam flakon w kolorystyce jasno niebieskiej z wytłoczonym wzorem, który mi przypomina choinkę, od razu skojarzył mi się z okresem świątecznym.
Tak więc wg mnie zapach dobry na chłodne dni.

Flakon solidny, wygodny w użyciu.

Jeśli chodzi o trwałość to z tym bywało różnie. Na początku wyczuwalny był przez długi okres czasu od spryskania. Z każdym kolejnym dniem jego intensywność jakby malała.



Czy kupiłabym ponownie? - Chyba Tak
Moja ocena (1-5) - 4 pkt




POLECAM / NIE POLECAM !!!


Jeśli lubisz nietuzinkowe i nietypowe zapachy to powinnaś zatrzymać się przy tym produkcie.
Osobom ceniącym raczej delikatne zapachy odradzam zakup tych perfum.

Ja flakon dostałam w prezencie od kuzynki. Szczerze mówiąc nie wiem czy sama zdecydowałabym się na ich zakup.

Cena ok 40 zł za 30 ml.

Początkowo zapach nie urzekł mnie zbyt mocno, ale im dłużej stosowałam te perfumy tym bardziej się do tego zapachu przekonywałam.
Teraz flakon jest już pusty i aż dziwnie się przyznać, ale czasem tęsknie do tej nuty zapachowej...





To tyle na dziś :)

Pozdrawiam i dziękuję za uwagę

PaPa :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...