piątek, 29 stycznia 2016

Micelarny żel nawilżający z BeBeauty



Witam :) 


Chciałam dziś pokrótce podzielić się z Wami moją opinią na temat produktu dość powszechnego i znanego w świecie blog sfery. Długo zastanawiałam się czy powinnam go sobie kupić. 
Choć jego cena jest kosmicznie mała jakoś nie kusił mnie swoją szatą graficzną.
W końcu jednak się skusiłam. 
Czy żałuję?

Zapraszam do lektury....



Micelarny żel nawilżający - 150 ml
do mycia i demakijażu
z
BeBeauty
Skóra normalna, sucha i wrażliwa


Opakowanie proste, bez udziwnień, wyposażone w szczelne zamknięcie na "klik".



Od producenta:

Oczyszcza skórę twarzy i oczu z wszelkich zanieczyszczeń przywracając komfort nawilżenia i odświeżenia. Zawarte micele zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania - z czym nie mogę się zgodzić. nie naruszając bariery hydrlipidowej naskórka.Zawarty w żelu d-panthenol utrzymuje optymalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, nawilżona i odzyskuje uczucie komfortu.

....




Cechy na plus:
  • konsystencja żelu nie spływa z twarzy;
  • dobrze się rozprowadza;
  • zapach - nie wzbudza ani zachwytu ani pogardy;
  • dostępność - sklepy Biedronka
  • produkt dość wydajny; wystarcza spokojnie na miesiąc regularnego stosowania - jak nie dłużej;
  • opakowanie - miękkie, wygodne w użyciu;
  • produkt stoi na wieczku więc wydobycie końcówki żelu nie sprawia większych kłopotów, a na sam koniec wystarczy rozciąć opakowanie;
  • nie podrażnia skóry i nie wysusza;
  • cena - powalająco niska, ok. 5 zł, to na prawdę niewiele;

Cechy na minus:
  • działanie - produkt nie radzi sobie z dogłębnym oczyszczaniem skóry oraz z demakijażem twarzy, o czym zapewnia producent;
  • potrafi szczypać w oczy;



Czy kupię ponownie? - Nie
Moja ocena (1-5) - 3 pkt



POLECAM / NIE POLECAM !!!


Produkt dużo osób zachwala, jednak ja do nich nie należę.
Nie żałuję zakupu, bo nie wydałam na niego jakiegoś majątku a przynajmniej mogłam na własnej skórze przekonać się o jego działaniu.
Jak dla mnie żel ma zdecydowanie za słabe działanie oczyszczające.
Nie radził sobie z demakijażem twarzy. Konieczne było kilkakrotne powtarzanie czynności mycia, a i tak po zastosowaniu toniku do twarzy widać było zanieczyszczenia na płatku kosmetycznym.

Niestety ale nie takich efektów oczekuję od produktów tego typu.
Nie polecam osobom lubiącym pełniejsze i wyraziste makijaże, które tak jak ja oczekują od tego typu produktów dogłębnego oczyszczania.

Polecić mogłabym osobom, które preferują bardzo delikatny makijaż, lub w cale się nie malują, a żelu chcą używać na co dzień po prostu zamiast mydła.

Słyszałam, że różowa wersja jest nieco lepsza więc może kiedyś się na nią skuszę, ale puki co nie wracam do tych żelów z BeBeauty (przynajmniej nie do wersji niebieskiej ;p)



Dziękuję za poświęcony czas

Pozdrawiam 

PaPa :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...