piątek, 19 sierpnia 2016

Szampon + odżywka z Be Beauty - Color protect & Color care




Witam :)


Dziś recenzja produktów do włosów dostępnych w sklepach Biedronka. 
Popularna i pewnie wszystim znana marka Be Beauty zagościła u mniecna dobre.

Choć ostatnia recenzja produktu tej marki nie należała do pochlebnych to zazwyczaj jestem z  produktów Z Be Beauty bardzo zadowolona.

Jakiś czas temu umieściłam na moim blogu recenzję szamponu do włosów suchych, z którego byłam bardzo zadowolona.

Tym razem postawiłam na szampon do włosów farbowanych. Postanowiłam też wypróbować odżywkę z tej serii.

I tak oto przedstawiam Wam:

Odżywczy szampon do włosów - 500 ml
Odżywka do włosów - 250 ml

TRWAłOŚĆ KOLORU

z
Be Beauty


Włosy farbowane i z pasemkami.


Zacznę od recenzji szamponu:


ODŻYWCZY SZAMPON DO WłOSÓW






Od producenta:
Szampon do włosów farbowanych i z pasemkami Be Beauty color protect został opracowany przez specjalistów w celu zapewnienia najlepszej ochrony i wyglądu włosów farbowanych.Zawarty w formule złożony układ filtrów UV chroni przed utratą koloru. Obecne w szamponie dodatkowe składniki chronią strukturę włosa przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.

Skuteczność potwierdzona w testach. Badane osoby, regularnie stosujące szampon i odżywkę zauważyły:
- poprawę wyglądu i kondycji włosów farbowanych i z pasemkami;
- piękny połysk i blask;
- odpowiednie odżywienie, gładkość i miękkość włosów;
- większa wyrazistość koloru oraz jego utrwalenie;
- łatwość rozczesywania, brak elektryzacji;
- korzystny wpływ na układanie włósów; 
...


Cechy na plus:
  • opakowanie - wygodne w użyciu; wyposażone w praktyczną pompkę, która dozuje odpowiednią dawkę produktu (dla krótkich włosów wystarcza już 1 pompka);


  • działanie - szampon bardzo dobrze się pieni, a włosy po jego zastosowaniu są miękkie w dotyku;
  • zapach - delikatny, świeży i przyjemny;
  • po zastosowaniu szamponu włosy nie są splątane;
  • duża pojemność (500ml) wystarcza na kilka miesięcy regularnego stosowania;
  • produkt zawiera filtr UV;
  • dostępny w sklepach BIEDRONKA;
  • cena -  ok. 5 zł;


Cechy na minus:
  • brak;

Czy kupię ponownie? - TAK
Moja ocena (1-5) - 5 pkt





ODŻYWKA DO WłOSÓW





Od producenta:

Odżywka do włosów farbowanych i z pasemkami Be Beauty Color Care została opracowana przez specjalistów w celu zapewnienia najlepszej ochrony i wyglądu włosów. Regularne stosowanie w połączeniu z szamponem Be Beauty Color Care pozwala zachować trwałość koloru oraz ułatwia rozczesywanie.Zawarty w formule złożony układ filtrów UV chroni przed utratą koloru oraz zabezpiecza przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrzych.


...



Cechy na plus:
  • działanie - odżywka bardzo ładnie nawilża włosy, które po jej zastosowaniu są miękkie i gładkie w dotyku;
  • rozczesywanie włosów po zastosowaniu produktu nie sprawia problemu;
  • zapach - przyjemny i swieży;
  • dostepna w sklepach Biedronka;
  • wydajność - wystarczy już niewielka ilość produktu, by uzyskać zadowalający efekt;
  • zawiera filtr UV;
  • gęsta konsystencja dobrze rozprowadza się na włosach i nie spływa po nich;
  • cena - ok. 5 zł.


Cechy na minus:
  • nie mama zastrzeżeń;



Czy kupię ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - 5 pkt.







POLECAM !!!



Stosowałam już z tej serii szampon do włosów suchych (recenzja). Byłam z niego bardzo zadowolona.
Skuszona gamą produktów postanowiłam wypróbować inne wersje. Tym razem postawiłam na serię przeznaczoną do włosów farbowanych (czyli takich jak moje).

Nie żałuję.
Co prawda kolor nadal się wyplukuje z włosów ale znacznie wolniej i subtelniej.
Włosy dłużej wyglądają na świeżo farbowane niż w przypadku innych szamponów.

Szampon + odżywka sprawdziły się u mnie rewelacyjnie.
Z całą pewnością jeszcze do nich powrócę.



UWAGA: Z tego co się orientuję zmieniła się szata graficzna tych produktów.                                           Kolor szary z opakowania zastąpiony został białym !!!




To tyle na dziś
Pozdrawiam

PaPa :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...