środa, 24 sierpnia 2016

Pianka do golenia ISANA



Witam :)



Co tu dużo mówić ?

Po prostu uwielbiam te produkty!

Stosowałam zamiennie wersję fioletową i pomarańczową.




Więcej na temat tych produktów znajdziesz tutaj.

Z czasem jednak, ku mojej jeszcze większej uciesze pojawiła się kolejna opcja:


Pianka do golenia - 150 ml
Zielone jabłko

z

ISANA




Opakowanie skromne ale bardzo praktyczne. Wyposażone w dozownik, który się nie zapycha w trakcie użytkowania pianki.






Od producenta:


ISANA pianka do golenia Zielone Jabłko o świeżym owocowym zapachu czyni golenie na mokro szczególnym doświadczeniem. Przyjazna formuła do pielęgnacji skóry z nawilżającymi składnikami aktywnymi, takimi jak aloes i gliceryna, nadaje skórze podczas golenia odpowiednią gładkość i elastyczność. Dostarcza odpowiednich składników pielęgnacyjnych i nawilża delikatną skórę nóg, pach i okolic bikini.

...

Cechy na plus:
  • działanie - pianka dobrze się rozprowadza na powierzchni zarówno nóg, pach czy okolic bikini;
  • po zastosowaniu produktu nogi są wyraźnie gładsze i miękkie w dotyku, a włoski jakby odrastały wolniej;
  • przeznaczona jest do wszystkich rodzajów skóry;
  • zapach - bardzo przyjemny, świeży;
  • cena - ok 6 zł ;

Cechy na minus:
  • pianka farbuje wodę, co nie stanowi dla mnie większego problemu, ale niektórym może to przeszkadzać;

Czy kupię ponownie? - Tak
Moja ocena (1-5) - 5 pkt




POLECAM !!!


Uważam, że wszystkie pianki ISANA są godne polecenia. 
Wariant fioletowy, pomarańczowy czy zielony?


Kwestia indywidualna każdej z nas.
U mnie znaczącą rolę przy wyborze tych pianek stanowi zapach.
Jeśli chodzi o mnie pianka Zielone Jabłko powaliła swoje poprzedniczki na kolana :)

Nie twierdzę jednak, że od czasu do czasu powrócę do pozostałych opcji, puki co napawam się zielonum jabłuszkiem :D



To tyle na dziś 
Pozdrawiam 

PaPa :*



2 komentarze:

  1. Miała kiedyś tą piankę i byłam zadowolona z niej, ale polecam Ci piankę z Gillette Satin Care jest jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie☺ znając mnie z pewnością się skuszę ;)

      Usuń

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, że o mnie pamiętacie:)
Zapraszam do komentowania/polubienia artykułów :)

Na każdą wiadomość chętnie odpowiem, więc zapraszam do ponownych odwiedzin mojego bloga :)

Kto obserwuje, będzie obserwowany :D

Emulsja do higieny intymnej Nutka konopie polskie

  Cześć :) Było ostatnio tutaj sporo postów o produktach do demakijażu. Wiem, że nie każdego może ta tematyka interesować. Dziś więc recenzj...